Stari Homebox

?to u?itit s njeme ima li tko ideju

Reply to
igor

Toni

:)

tra?im bolju ideju za mo?da repeater za klasi?an ruter ili kombinaciju skypea s izlazom na vanjsku liniju i sl...

Reply to
igor

Mo¾e ti poslu¾iti kao print server..!

Reply to
fgh

Malo smo offtopic ovdje....ali zanima me cisto teoretski: imam jedan, njegova pretplata je davno otkazana. Moze li se unutra staviti "normalna" SIM kartica i koristiti barem mogucnost zvanja?

Reply to
Mladen

ODLI?NA IDEJA, kako to izvesti?

Reply to
igor

tomato 100% za ostale ne znam

Reply to
igor

Nemam pojma, jednom davno sam isprobavao home box i sjeèam se da je u uputstvu pisalo da ima tu moguènost. Da li to funkcionira bez sim kartica ne znam.

Reply to
fgh

Radi bez problema sa sim karticom (bar od Vip-a na bonove-isprobano) ja koristim u vikendici kao kucni tel (a moze i za internet ukoliko je aktivirano na kartici)

Reply to
dado