Stabilizirani ispravljaè (hladnjaci za izlazne tran zistore)

Pravim stabilizirani ispravlja=E8 0-30v, 0-3A. Na izlazu imam dva tranzistora u SOT 93 ku=E6i=B9tima. Hladnjak koji namjervam koristiti za izlazne tranzistore dimenzijama ne odgovara ku=E6i=B9tu tako da ga moram prepilati. Mogu ga prepilati napola tako da dobijem dva istih dimenzija ili ga ostaviti u komadu ali mu za nekih 20% smanjiti povr=B9inu. Ako ostavim jedan manji hladnjak oba tranzistora =E6e imati slabije hla=F0enje a u slu=E8aju da imam dva hladnjaka jedan tranzistor se mo=BEe grijati vi=B9e o= d drugoga. Mo=BEda je glupo pitanje ali jednom kada ga prepilam vi=B9e ga nemogu zaljepiti :):)

=A9to biste vi u=E8inili ?

Reply to
Grunf
©to biste vi uèinili ?

Nakeljio ventilatore, one male za stare procesore, da se pale ako bude pretoplo. A zapravo da budem iskren spustio bi napon za izlaznu tranðu sa nekavim switcherom.

Reply to
miha

Misli=B9 na kori=B9tenje transformatora sa vi=B9e sekundara + relej koji ih preklapa po potrebi ili kompletni ispravlja=E8 kao pwm ? Kao izvor koristim mali switcher tako da ta opcija otpada.

Reply to
Grunf

"Grunf"

Na ovo mislim

Pa swicher bi se trebao dati modificirati bez puno muke, po potrebi.

Reply to
miha

I onda ih limom i vijcima spoji¹?

Ispilao sam po 3 rebra sa svake strane. Pretjerao sam kada sam rekao da time smanjujem povr=B9inu za 20% , hladnjak se su=BEava prema krajevima tako da nisam izgubio puno na povr=B9ini. Gledao sam kako povezati dva komada ali bi tada dodirna povr=B9ina bila premala, upravo zato =B9to je hladnjak zaobljen. Zahvaljujem svima na savjetima

Reply to
Grunf