Stabilizator AC napona - pitanja

Posljednja 2 dana imam problema sa ADSLom, svako 2min mi pukne sihronizacija sa DSLAMom. E radi toga sam 3 ova dana prijavljivao kvar i svaki put su mi rekli da su oni provjerili sve kod sebe i da im je sve OK.

Dobro onda sam ja iso sebi sve provjeravat da nebi mozda neke smetnje utjecale na to ali nista. I sinoc mi padne napamet napon, da bi jutros cijelo jutro promatrao napon i zamislite normalni napon mi je 195V, a kad padne ispod 188V modem gubi sinhronizaciju. Napon svako 3-4min pada ispod te vrijednostni tako da se jedva mogu sluzit internetom. Modem koristi 12AV AC adapter.

Danas sam kupio APC 500VA UPS medjutim on ne rjesava moj problem jer na izlazu mi ne daje stabilizirani napon, nego isti koji je na ulazu i ima neke musice koje su mi digle tlak. Evo sad sam ga vratio jer samo se tako dogovorio sa ljudima gdje sam ga kupio.Prodavac mi je reko da t APC Smart serija radi stabilizaciju cijelo vrijeme , ali da nije

100% siguran a to je ono sta meni treba samo sta je 1500kn dosta para. Ako je to to onda bi to uzeo.

Ima li neko kakav prijedlog, tj. di kupit neki stabilizator koji ce mi "peglat" napon i na izlazu dat 220/230 od nekih 185-195V na ulazu? Iz Splita sam, gledo sam u Italvidea imaju stabilizator napona do snage

1,2KW 1200kn.

Evo svaka pomoc je dobro dosla!

---------------------- Za reply na e-mail makni _NECES_MI_SPAMAT iz e-mail adrese

Reply to
Damir R.

Damir R. transported these words from his/hers keyboard to our eyes:

Malo je bezveze kupovati UPS koji æe ti davati nekakav kvazi AC napon na izlazu, kad ti za modem treba DC. Raðe uzmi obièno switch napajanje iz kompa i spoji njega umjesto adaptera. Nisam 100% siguran, ali switch bi trebao biti manje-vi¹e imun na promjene ulaznog napona a i struja bi trebala biti vi¹e nego dovoljna. Tu bi ti èak pasalo i neko prastaro, ne mora ni ATX biti.

--
Chan blu bla! Mi la pi! Ubla! Poo...
Reply to

:::::::::::::::::::::: Nazivna vrijednost ti je 230V i HEP to mora osigurati. U granicama tolerancije za domacinstva... Ona cuda s prigusnicama i kondenzatorom su izumrla s C/B televizorima "lampasima". Cudo kako ti komp. radi na tim naponima, i sve ostalo. Nije problem napraviti mali ispravljac za modem. Medjutim TO sto imas nije u redu. Provjeri instrument. Provjeri na vise mjesta u kuci. Na kraju, mozes i kod susjeda. Pozovi HEP. Neka otklone kvar. Racune placaj, inace ces vidjeti ovrhu na djelu. (Industrijalizacija + elektrifikacija = socijalizam prije pola stoljeca). Mozda sprivatiziraju (verkaufen) HEP za 1 kunu. Pa pali petrolejke i gledaj s balkona u nuklarku... Ako nama ovdje sprivatiziraju Dravu (ostalo jesu), presusit ce ;^)

Reply to
ulix111

Modem koristi AC napon.

---------------------- Za reply na e-mail makni _NECES_MI_SPAMAT iz e-mail adrese

Reply to
Damir R.

Ma nema kvara... Preko dana je tako, kad prodje nekih 22.30 napon je

210V. Previse ljudi se grije na struju i mreza se previse optereti.

---------------------- Za reply na e-mail makni _NECES_MI_SPAMAT iz e-mail adrese

Reply to
Damir R.

Èekaj, modem se napaja iz zida, a ne iz kompa?

Treba ti stabilizirani (i to switching - manji, efikasniji, nema klasièni transformator u sebi, a i daleko manje je ovisan o ulaznom naponu) ispravljaè iz 220V~ u 12V= (u tvom sluèaju 190 -> 12 :)) za tzv. modem.

Toga bi trebalo biti i u trgovaèkim centrima, ako ne naðe¹ tamo, pravac Chipoteka ili ne¹to slièno. UPS nemoj kupovat ako ti komp inaèe uredno radi, tj. ako su naponi na ploèi OK.

Oooo, kako je lijepo ¾ivjeti u ulici gdje je napon 230-235 bez iznimke, he he he. :)

Reply to
nino ej kej ej donut

Damir R. transported these words from his/hers keyboard to our eyes:

A ¹ta ti onda znaèi ova linija:

Jel ti uopæe prièa¹ o slabom mre¾nom naponu, ili o nekakvom naponu koji ti daje linija? Prije ili poslije splittera? Ako prièa¹ o mre¾nom onda si sad zbunio samo sebe ;)

--
Oportunities and luck matter only to those who don`t have them.
Reply to

nino ej kej ej donut transported these words from his/hers keyboard to our eyes:

I was rajt ;) I ¹to fali mojoj ideji da èovjek uzme napajanje iz kompjutera? Heh, èak mo¾e i izvuæi konektor sa 12V iz kompa i to spojiti na napajanje!

Poznat mi je osjeæaj ;)

--
I`m just trying to be.... as dull as possible.
Reply to

RypER transported these words from his/hers keyboard to our eyes:

Na napajanje modema ;)

--
I`ve seen you looking at my breast.
- Nothing personal, but when a guy does that, it just means his eyes are

U poruci: snipped-for-privacy@4ax.com, Damir R. je napisao/la:

: Modem koristi AC napon.

Onda ima u sebi ispravljanje u DC struju - rastavi ga i izvuci dvije zice za DC.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

E, cesto bas nije dovoljno dati mu DC .

Za neke sklopove u modemima ponekad su potrebni simetricni +/- naponi. Buduci da je struja na (-) grani napajanja relativno mala, - se dobiva iz istog AC izvora, pomocu nekoliko dioda (ili samo ispravljac ili pumpa sa diodama i kondezatorima ako je potrebno podici napon). Dakle ako mu ne das AC, neces imati (-) napajanja i moguce da nece raditi ...

(ovo vrijedi za skoro sve modeme koji idu na serijski port, no buduci da je ovo ADSL modem koji ide na USB ili mrezu, tesko je reci kakvi mu sve naponi trebaju bez da se zaviri unutra)

Reply to
kiri

ploèi

Kod mene doma 238V cijeli dan. (Vjerojatno jer 20m dalje od zgrade stoji trafo velik ko kuca)

Reply to
Katodik

Damir R. je napisao/la ovo:

ja ti prodajem ups-ove sa AVR-om za 320kn. 500VA. Novi, sa garancijom

Reply to
Spuzva

dobro da si ziv kad ti je trafo tako blizu kuce :)

Reply to
Seth

Modem napaja mali adapter koji 220V izmjenicne spusta na 12V izmjenicne. Mjerio sam na izlazu i ADSL modem zaista koristi izmjenicni napon.

---------------------- Za reply na e-mail makni _NECES_MI_SPAMAT iz e-mail adrese

Reply to
Damir R.

USP mi nema svrhe jer onaj transfer time je 4ms a za to vrijeme ja izgubim sinhronizaciju.

---------------------- Za reply na e-mail makni _NECES_MI_SPAMAT iz e-mail adrese

Reply to
Damir R.

Da, to je ADSL modem.

Kupit cu stabilizator napona koji radi do 160V i ispravlje sve na

220V, snage 2kw za 1200kn.

Ovo mi je nekako najbolje rjesenje.

---------------------- Za reply na e-mail makni _NECES_MI_SPAMAT iz e-mail adrese

Reply to
Damir R.

Provjeri par stvari: svaki jeftini UPS ima jako malu mogucnost namjestanja tolerancije osjetljivosti na napon; provjeri nacin rada samo UPS-a; provjeri u kojim tocno uvjetima dolazi do prekida veze.

Samo bitno skuplji uredjaji rade stalnu stabilizaciju, mozes im definirati osjetljivost i daju uvijek isti napon.

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

Damir R. transported these words from his/hers keyboard to our eyes:

Auuu, sranja.... Ipak mislim da bi tu bilo dobro nekako modificirati ATX napajanje, vjerojatno ti doðe jeftinije... Kao ¹to reèe netko dolje, mo¾da je pravokutni neki napon... Malo preurediti AT/X napajanje sa smanjenom frekvencijom, i to jako smanjenom... Ili samo staviti chopper nekakvih na izlaz od 12V... Eh, ali opet taj adapter vjerojatno ima neku vrstu choppera, pa ako ni on ne radi kako spada, vjerojatno ne bi ni ovo moje... No, ako je unutra trafo, onda se automatski zakljuèuje da se modem napaja izmjeniènom sinusoidalnom strujom, pa je to naznaka da bi moja ideja mogla upaliti. Ako je dosta te¾ak, onda ima trafo.

--
- My head hurts.
- That`s your brain trying to comprehend its own stupidity!

Ak te vi¹e veseli davati 1200Kn nego 120, samo daj. :) I ne zaboravi u¹tekat adapter od modema u stabilizator. :)

Reply to
nino ej kej ej donut