Spajanje TV antene

Pozdrav,

imam obicnu riblju kost na krovu kuce koju bi sada trebao spojiti na dva TV-a, kako je ispravno to spojiti da televizori jedan drugome ne stvaraju smetnje? trenutno imam jedan T konektor, ali ne radi mi to bas idealno jer svako malo se dogodi da na jednom od TV-a ne rade svi programi ok kad je drugi upaljen (pojavljuju se smetnje)

osim toga problem je sto kada prolazi auto ulicom, kada ja ukljucim punjac mobitela u struju i sl. onda se na tv-u pojave neke kratkotrajne smetnje, kako to izbjeci, sto spojiti prije ulaza u TV?

ukratko, ako me mozete uputiti na neki web ili mi dati savjet kako ispravno spojiti dva tv-a na jednu anetnu i da sve radi kako treba bez nekih smetnji?

Reply to
pet4r

Ako je pasivni konektor, dolazi do slabljenja signala jer se vjerojatno radi o dosta kabela, pa bi trebalo uzeti razdijelnik s pojacalom. To je osnova, mislim, a cega sve ima i koje frekeventno podrucje treba pojacavati mogu ti reci u prodavaonici, iako ce vjerojatno netko na grupi znati detalje. Ja se time nisam bavio 20-ak godina, pa sam zahrdjao:(

Reply to
Charlie

ja imam riblju kost antenu prema oda¹iljaèu koji vidim bez prepreka udaljen

15 km od antene ide prvo 8 metara koaksijalnog kabela na kojem je kraju stavljen utikaè koji je utaknut u klasièan 'T' utikaè/razdjeljnik T utikaè je s utikaæem spojen je na jednu stranu 10 metara koaksialnog kabela na katodni TV, a na drugi utikaè ide 8 metara koaksijalnog kabela na plazmu TV nikakva pojaèala nisam kupovao nikakvih smetnji nemam, signal je kvalitete 10 i tako veæ 3 godine gledam
Reply to
davor55

Kupi i pravilno spoji standardni razdjelnik sa F-konektorima. Signal ce biti jednak na oba izlaza razdjelnika, i prijemnici se nece smetati.

Sinisa Platz

Kod mene isto rijeseno sa pojacalom. Naravno dok sam rjesavao ipak nisam sisao s krovova :)

Reply to
Monkey Harris

:)

Reply to