spajanje kompa i tv-a

Htio bih spojiti VGA izlaz sa kompjutera na televiziju. (Pretpostavljam da bi bilo najjednostavnije spojit se na scart prikljucak). Ima li neka sema ili nesto slicno za to? Trebala bi mi prosjecna kvaliteta slike a rezolucija na kompu bi bila 1024x768. Ako neko ima neki link ili slicno bio bih zahvalan.

Pozdrav svima.

Reply to
andrej

Zaboravi na to i nabavi graficku sa TV-outom, nisu skupe...

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

U poruci:ehxjqyjsd5jz$.14um07tev0grf$. snipped-for-privacy@40tude.net, Ivan Matacic je napisao/la:

: Zaboravi na to i nabavi graficku sa TV-outom, nisu skupe...

Slazem se. Pogotovo za 1024X768.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Radi se o tome da mi to treba za laptop. Dakle kupovina nove grafièke ne dolazi u obzir. Morao bih kupit novi lap:)

Reply to
andrej

To sto se radi o laptopu predstavlja problem jer su ti ljudi dali dobre savjete. Kazem to jer sam i ja to pokusavao prije desetak godina dok jos nije bilo grafickih sa TV-outom. Maksimum koji sam dobio bila je tek slika s obrisima, ni sinkronizaciju nisam uspio srediti. Danas je ipak puno lakse zbog interneta i znam da postoje na netu nekakve shemice za to, ali da malo zakompliciramo, uz taj sklop bi se trebali koristiti i neki driveri (mozda i ne?). Uglavnom, ne zelim te obeshrabriti, ali znam da nije bas jednostavno jer imas problem rezolucije i frekvencija. Totalno nekompatibilno. Ispricavam se ako sam dao koju krivu informaciju (trenutno ovo uopce nije moje podrucje), to je eto samo moja prica o slicnom izletu. U svakom slucaju je moguce jer znam da sam vidio za kupiti to cudo prije oko 2god. Proizvodjac je bio PixelView, a cijena nepopularna - oko 600kn ako me sjecanje ne vara

Reply to
Dejan

Ima jedna shema koja pretvara VGA u kompozitni signal. Problem je sto trebas posebne drivere koji su jos k tome pisani za Linux. Ne vjerujem da ti to odgovara.

Prije nekoliko godina, u Bugu sam vidio recenziju uredaja koji se spajao izmedu graficke kartice i monitora i imao je TV out, ali da me ubijes ne znam kako se zove...

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Evo ja sam se malo igrao s tim... Iskostvo - pu?iona... zakaj - zato kaj mi je grafa bila ?uft pa pa se nije mogla di?i iznad 75 Hz, a niti spustit na 50 Hz, tako da je slika putovala po ekranu TV-a, bio je i nekakav software za ?telanje frekve, ali je bio shareware, a licenca cca 50-60 USD (ako se ne varam...), a niti s njim nisam mogao dobit kaj sam htio... Ako ti se ba? da igrat treba ti chip SN72LS86N pa malo proGooglaj....(ja sam radio s tim...) Ne sje?am se kak se to zvalo, a na?alost izgubio sam i sheme (format C:\...) Ajde javi ak kaj uspije?....

Reply to
Zok

kao sto si vec procitao, pusiona, ali ako te bas to drzi probaj naci sheme s: AD722 AD724 mc1377 i link

CyberBear

U poruci:d4lqls$mtr$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Dejan je napisao/la:

/cut/ : 2god. Proizvodjac je bio PixelView, a cijena nepopularna - oko 600kn : ako me sjecanje ne vara

Sad sam skuzio da to ima jedan frend i radi sasvim OK. Cijena je bila cca 500tinjak kn prije godinu dana.

-- Tihomir Krizan

Reply to

davno je to bilo...jo¹ su PCI-ajke haraèile na veliko... da....to bi bilo to....no,isto to u home made izvedbi te ne ko¹ta ni 100 kn ...imam ja shemicu....na googleu se pronalazi pod VGA2TV ....mislim da je neki chipèiæ tipa SA ...i taj nije ni 50kn!!

rezultati....hmmm,diskutabilni....treba imati ¾ivce za "izfercerati" sklop....sinhronizacija...prolazi bez gre¹ke....kvaliteta slike....malo oèajnija no sa Geforsice...ali za filmove SUPER !!!

Reply to
GAGI

Evo na¹ao sam shemu po kojoj sam ja radio (BTW isprika napisao sam da je IC SN72LS86N, a trebalo je biti 74LS86N - tipfeler, sorry) samo sam ja skidao s neke druge stranice - ovdje je bolje obja¹njeno...

Zok