Spajanje antenske i kabelske tv

rtl digitalni signal, ostali programi su analogni.

Mogu li ja nekim T-komadom spojiti ta dva kabela kako bih imao signal s
jednog i drugoga?

--
live long and prosper

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

neupotrebljivo!
Bolje ti je onda antenski posebno voditi preko DVB-T prijemnika....

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

I kod mene je u igri bnet.

razvodnoj kutiji.
https://ibb.co/fajbOv

--
live long and prosper

Re: Spajanje antenske i kabelske tv
nalupao/la je ovo:

zemaljsku DTV.

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply

---

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

Ajde oznaci gdje ide koji kabel u toj kutiji, cudno mi to izgleda.
Sto je ona metalna kutija u dnu sa F prikljuccima?
CATV je kabel sa kafenim izolirom i sivog buzira?
Koji kabel dolazi sa antene (ne vidim da je ni jedan odspojen) ?

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

dolaze signali s tv antena (nekoliko ribljih kosti), satelitske (jedan
tanjur s ona dva mala lnb-a) i radio antene, druga kutija (je li to

Koliko je meni poznato, ova kutija dole lijevo je od bNeta (nije bila tu

Svi oni bijeli odozgo koji se upucavaju u prvu kutiju.

trebao napomenuti u prvom postu.

--
live long and prosper

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

Znaci to je vec raskupusano...
Imaju li ostali stanovi kabelsku ili cak ikakav signal, jel ti opce bitna
kabelska i zelis li pokusati osposobiti satelitsku?
Prva kutija je ulazno pojacalo, druga je 1 switch (s njega idu 3 izlazna
kabela u stanove, jedan izlaz je prazan), treca je jos jedan switch(5 kabela
ide u stanove, neki stanovi vjerojatno imaju 2 prikljucnice).
Pogledaj sliku na binsima tamo sam oznacio neke stvari, trebalo bi viditi
gdje idu kabeli koje sam oznacio crveno, sto pise na kabelu oznacenom plavo
i na onom Btnet pojacalu te jeli kabel s oznakom 2-1 ide u tvoj stan.

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

Satelitska ne funkcionira jer je switch 2 pregorio. Satelitska nije
bitna jer je nitko ne koristi.

--
live long and prosper

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

Treba provjeriti jel to stvarno pregorilo ili neradi jer je netko uklonio
napajanje switcha 1 (onoga u sredini).
Stos je da se switchevi koriste i kao spliteri zemaljske TV, pa kad pregore
ili nemaju napajanja ni taj signal ne prolazi.
Ako drugim stanarima radi TV  (tj ako bar taj dio switcha radi), potrebno je
pronac tvoj kabel (mogao bi bit onaj s oznakom 2-1) i ustekat ga u switch -
tad bi bio odspojen sa kabelske i spojen na sustav zgrade.
Ako switchevi ne rade (ne propustaju signal) onda je potrebno kupiti ili
aktivni spliter sa min 10-12 izlaza i na njega prebaciti sve izvode za
stanove ili novi switch.

Btw po slici bi rekao da je jedan od stanara montirao vlastitu sat antenu
(crni kabel odozgar).

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

Kod svih radi zemaljska tv, kod nikoga ne radi satelitska, upravo zbog
toga je susjed sebi ugradio posebnu antenu.

Slika malog switcha je na http://ibb.co/jsTBQa

zemaljske tako da na tv-u imam i jedno i drugo. Jasno mi je da mogu

radilo...

--
live long and prosper

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

To je spliter, a tvoj kabel je ovaj s oznakom. Mozes probati spliterom to
spojit (njega ustekat u izlaz a u ulaze obicnu antenu i CATV) ali neznam
koliko ce to dobro radit (signal sa kabelske ometat ce signal sa zemaljske
na istoj fr, pogotovo ako je onaj multiswitch crkao pa gusi signal).
Ako TV podrzava slanje napona na koax i ako se to moze birati po kanalima
(opcija se obicno zove napajanje pojacala), onda mozes postaviti koax switch
tj relej.
Drugo rjesenje je da pronadjes drugi kabel koji ide u tvoj stan (jer mi se
cini da iz stanova idu 2 kabela) i na njega spojis poseban tjuner.

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

Moguce je da imaju kabel za TV plus kabel za satelitsku?

Re: Spajanje antenske i kabelske tv

"hAZE"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:6mwx8g7pr4cy$. snipped-for-privacy@milo.haze.2007.at.gmail.com...