solarni paneli

Pozdrav !

Trebao bi dva-tri komada malih solarnih panela tipa :

1V ~ 400mA ( znam da je cijena 40 kn po komadu )

Ili ako netko ima jedan panel od kojih 5V na kojih 400mA Nema veze da li je rabljeni, glavno da su neke realne cijene.

Reply to
barbarosa

daj reci di su po 40 kn?

Reply to
Silvije

I tako æu ja sutra banuti u BMW-ov salon s spikom, znam ja da ova nova petica doðe negdje u tvornici 5000 Eura, pa vam ja evo uplatim tih 5000 Eura, a vi meni auto :)

Reply to
Vedran Preseèki

Pozdrav

Cini mi se realno ....? To bi bilo cca 10Eura = 1W Mislim kako sam vidio neke panele 2-3 A na 17V za nekih 400 E , Conrad ili RS ili slicno Neznam tocno , mozda netko ima neke druge cijene ?

U GETRO-u sam vidio one vrtne svjetiljke , 19 kn,29kn

50 kn itd ...., manji je panel , ali zato ima accu ,LED , nekakvo kuciste itd , pa mi je logicno da se ti mali paneli (on je kazao cca 1V-400mA ????) mogu kupiti za sitnu lovu !!!!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Nisam isprobao, cak ni vidio te lampe iz Pevec-a i sl. ali sam cuo da svjetle otprilike koliko i gladna krijesnica...

Reply to
Hector

......vecer

To je istina , ali zato svijetle krace ..... :-) To uglavnom nista ne valja , ali radi ! Ljudi kupe 10-ak tih lampi i onda to popikaju uz stazu kao neki orijentir (da ne hodaju po travi :-) ) , a ne da bi vidjeli nasto na zemlji . Zelio sam kazati kak je to jadno , ali ima jos tih drugih elemenata , pa je moguce da sam solarni panel (koji je malo bolji od tih u lampi) , sam nemora kostati vise od cijele svjetiljke ...!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Bas sam se zainatio i pogledao cijene u Primotronicu - inace su opako skupi tako da je realna cijena 2-3 puta manja...

Amorphous silicone solar plate,7.5V 45mA a.. RS Stock No. 194-098 b.. Manufacturer Beco c.. Manufacturer's part number SA-0640 S Y 1 a.. 1+ b.. 6+ c.. 12+ d.. 25+ e.. 60+ a.. Kn 185,63 b.. Kn 176,25 c.. Kn 168,75 d.. Kn 161,25 e.. Kn 153,75

Low power solar panel,3.3V 150mA a.. RS Stock No. 194-127 b.. Manufacturer BP Solar c.. Manufacturer's part number MSX-005F S Y 1 a.. 1+ b.. 6+ c.. 12+ d.. 25+ e.. 60+ a.. Kn 281,25 b.. Kn 266,25 c.. Kn 255 d.. Kn 243,75 e.. Kn 232,5

Medium/highpower solar panel,17.5V 0.58A a.. RS Stock No. 506-6702 b.. Manufacturer BP Solar c.. Manufacturer's part number SX-10U S Y 1 a.. 1+ a.. Kn 1.665

Eto kod njih je, na maloj snazi, 1W 600 kn, a na vecoj oko 160 kn...

Pogledao sam i na Engleski RS-ov site (Primotronic je njihov zastupnik) i isti paneli kostaju kako slijedi:

SA-0640 11,75 funti = 126 kn MSX-005F 17,75 funti = 191 kn SX-10U 105 funti = 1130 kn

Znaci Primotronic na RS-ove MALOPRODAJNE cijene dodaje "samo" 50% marze, a ko zna po kojoj cijeni oni placaju robu RS-u. Steta sto su tako skupi, ali imaju robe koje niko drugi nema i ne naplacuju kao ALTPRO dodatno ako nisi narucio robe za 400 kn...

begin 666 rohs.gif K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P`` ` end

begin 666 newSmall.gif K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P`` ` end

Reply to
Hector

Shit, sve je pobjeglo ko i obicno

Reply to
Hector

Ima¹ tu vi¹e finesa. Kod jednog dobavljaèa prosjeèna mar¾a je oko 30-40%, ali za odreðene komponente skaèe na 200% (listao one carinske tabele, nigdje se ne spominje posebna stopa na to). Pa te neki dignu na onu foru - strani dobavljaè daje popuste na 25-50-100 komada, ali ovi naravno ne. Ili u meðuvremenu se vani promijeni cijena i za

20% prema dolje, ali u Hrvatskoj ne osjeti¹ tu promjenu.

Od Primotronica sam odustao kad su mi naplatili "PCI bracket" (to je onaj lim za PCI kartice koji ih dr¾i na kuæi¹tu) 70 èuna po komadu. A i na to sam èekao dulje vrijeme.

A nekada doðe¹ u situaciju kada ti je jeftinije uvesti robu iz Slovenije ili Maðarske, pa te s prijevozom i carinom iziðe jeftinije nego lokalni "generalni zastupnik".

Ako ne radi¹ profi za firmu, skupi narud¾be od vi¹e ljudi, tako se rje¹ava onih 400 kuna preko Altproa. Jo¹ jedna opcija su dobavljaèi koji nemaju zastupnike u Hrvatskoj (tipa Digikey). Cijene su znatno manje, ali dostava iziðe oko 100-110 dolara. Imaju ponudu vi¹e proizvoda od Farnella ili RS-a.

Reply to
Mario Malenica

PozdraF! :-)

Neko je pitao gdje se moze nabaviti 1v ~ 400mA panel...

E sad, ova spika s carinom i marzom je potpuno istinita ! Nabijaju si ogromnu marzu i takav panel kosta kod nas 100 kn. Bolesno u tri coska....

Vec par dana trazim te panele i na netu se dosta toga da naci, jedini problem mi je carina. Ne da mi se za 90kn ( dva mala panela ) platiti 22% PDV-a + carinska marza, kaj ce me na kraju kostati oko 400 kn ?!.

Najbolja fora je u tome kaj krajem ove godine, na trziste izlazi potpuno novi solarni paneli koji su upola jeftiniji od sadasnjih ( iste snage ) ali se taj popust kod nas nece osjetiti....

Eh za¹to nemam nekog u Americi...

Nego, znam da se carina ne racuna na knjige, edukacijske cd-e i takve stvari pa me zanima, kako bi to funkcioniralo ( s nasom carinom ) ako bi ja panel kupio npr. na eBayu s i zamolio tipa da mi napise : "edukacijski materijal " ?

naplacuju

za

RS-a.

Reply to
barbarosa

Od kuda ti to da ces platiti carinu na taj iznos????

Ne carini se NISTA do 300 kuna, do 300 kuna vrijednosti mozes uvest sto hoces. A sve cesce i cesce se desi da ni ne narine vecu vrijednost, ooogromne guzve su im tamo. Meni cak nisu carinili katanu (260 USD, sa postarinom 340 USD) no zamolio sam onoga od koga sam kupio da stavi naravno manj cijenu na paket. Stavio je 49 USD LOL :D

Reply to
Tom Cue

Neke dodatne stope ne naplaæuju se za veæinu elektronièkih komponenti. Ima na web stranici carinske uprave .xls datoteka s popisom robe i carinskih stopa.

Reply to
Mario Malenica

E bas to... Prosli put sam se svaðal s tipom na carini i trebalo mi je 4 sata (relacija carina-posta ) da sam ga uvjerio da se radi o testnoj elektronickoj robi (

25 eura ). A on meni, pa od kud ja znam da vi to necete dalje prodavati itd. A lijepo je na paketu pisalo: free test sample.

Budem pogledal na web pa da vidimo kaj se da srediti....

stvari

panel

materijal "

Reply to
barbarosa

Ja imam jednu solarnu vrtnu svijetiljku koju sam kupio kod Peveca za 29kn. Unutra sam zamijenio bateriju i sad dr¾i poprilièno dugo. Recimo, kad dodjem ujutro oko 3h doma, to èudo jo¹ svijetli. Jaèina je tolika da se unutra kruga od 1 m mogu èitati novine (naravno, ako imate dobar vid, hehe). Pozz!

Reply to
-Rio-

Apsolutno netochno za poshtanski promet! Spomenutih 300kn je prilikom osobnog unosa u zemlju. U poshtanskom prometu mogu cariniti i vrijednost od 30-tak kuna. Pribroji PDV, famozni troshak obrade + troshak dostave. Nije rijetkost da takve sitnice na kraju ispadnu i 3-4 puta skuplje!

Chista srecha, proshao si bez carine ali isto tako te je moglo opaliti sa (odokativno) 1000kn.

//Marin

Reply to
Marin

Kupujem preko eBaya 4 godine, hrpu puta se svadjao s njima na carini i bas tu informaciju sam i od njih dobio jos tada...

Reply to
Tom Cue

marza,

ali

stvari

"

kao dar, jer me frend na to opomenuk on jako puno kupuje pa kad je dar u pitanju veli nebi smjeli cariniti ali ja nikad nisam kupoval stvari vi¹e od

200 kn, ali sad me vi¹e ni to ne brine imam osobu koja je u austriji i uglavnom kupujem s njemaèkog ebaya pa nema ni carine kupil dosta stvari uglavnom do vrijednosti 100 ? uvijek do¹lo sve uredno po¹tom u austriju uglavno odande i plaèan na konto i provizije skoro da i nema cca 2.5? na po¹ti a u banci u kojoj ta osoba ima raèun nema nikakve provizije a ne kao kod nas 120 kn provizija!!

marze,

30-40%,
25-50-100

onaj

rje¹ava

dostava

Reply to
eKICh

Vjerujem ja tebi, ali stvari stoje kako sam napisao. Informacija koju su ti dali je netochna (ali ionako ih boli klinac za to, usmena predaja je neobvezujucha. Zatrazhi informaciju na papiru i stvari se mijenjaju!)

//M.

Reply to
Marin