Solarna elektrana

Ima li netko osobnih iskustava kao vlasnik solarne elektrane, znaèi ne kao firma veæ kao fizièka osoba. Ja sam bio dosta zagrijan no kada sam èuo odreðene detalje, entuzijazam me brzo popustio. Ona cijena koja je navedena za povla¹teni otkup stvarno vrijedi, ali nitko nigdje ne spominje da kao fizièka osoba moram plaæati doprinose i porez na taj iznos ¹to godi¹nje izaðe nekih 65% ukupnog prihoda. Ispadne na godi¹njoj razini po nekom prosjeku da zaradim manje 2000 kuna a jo¹ moram imati i knjigovoðu, kada se sve podmiri to je otprilike 1600,00KN. Volio bih da netko ko veæ ima prikljuèenu vlastitu elektranu snage 10kW ka¾e je li sve to tako.

Reply to
Grga

50% tako kako si opisao, 50% s u dodatni troskovi i zajebancije....

pitaj se zasto taj biznis nikad nije zazivio, ...

ljudi rade u tvornicama, ljevaonicama, ¹kverovima, poljoprivredi, u konzumima i sl... umjestom da imaju kao u reklamamana jutubu, solarke na krovu i zaradjuju 9346239048712'734'127' neèega.....

pa si ti misli....

Reply to
Bago

Da¹ otkaz u firmi i tra¾i¹ POVRAT svih tih HARAÈA!-:)

Dana 10.10.2012. 16:00, vaso je napisao:

Pa i firma ne bi ni¹ta zaradila kad bi to bilo jedino. Tu ti je u igri sinergija. Va¾no je jedino da je u +. Evo ova u Slavoniji, je ograðena ogradom od

2 m, Sinergija je kad unutra pusti¹ ovce. Jedino tko pere ona stakla.
Reply to
Dario

©to se tièe ko¹enja trave, solarke bi trebalo postavljati na kamenjar gdje neæe niknuti ni zasijana trava, a ne na obradive povr¹ine....

Ki¹a. Btw: Na kamenjaru nema ni ravnièarske pra¹ine!-:)

Dana 10.10.2012. 18:04, vaso je napisao:

neæe niknuti ni zasijana trava, a ne na

E gubi¹ najmanje 1% ako staklo nije èisto. Rosa i vjetriæ èuda èine. Po meni treba im prati jednom tjedno. Usput nema doprinosa ako radi¹, a ovo je dopunska djelatnost. Samo porez na kraju godine ali uz puno djece ni to nije problem.:-)

Reply to
Dario

Ha, prvih 6-7 godina vraæa¹ kredit i ima¹ za poreznu olak¹icu investiciju a onda kada bi trebalo ne¹to zaraditi onda te deru na "ekolo¹ki" naèin, malo mi je sve to napuhano, s ove strane poticaji a nigdje se ne ka¾e da se i na to plaæa porez i to ne zanemarivo, dodatna gnjava¾a je svaki mjesec knjigovoða i slanje raèuna za naplatu energije koju si sam proizveo, nema nekakav trajni nalog ili ne¹to slièno, mislim dosta je to gnjava¾e za ne tako veliku dobit kakva se reklamira. Èinjenica je da prvih 7 godina otplaæuje¹ investiciju a drugih 7 koliko traje ugovor zaraðuje¹ otprilike jo¹ jedan iznos koji si ulo¾io ali naravno na to ide porez i ostaje ti siæa za gorivo :-(

Reply to
Grga

Ma kakva solarna elektrana!? Ak ti preko grunta prolazi magistralni vodovod digne¹ se i vikne¹ "stoj, dalje neæe¹ moæi" organizira¹ ekipu ugradi¹ par ovakvih generatora:

i veli¹ "ajde sad mo¾e¹ dalje, prolazi" :-)

Reply to
Darko_swl

I to samo ako nema¹ veæih kvarova u meðuvremenu!?

I jos jedna stvar koja se nigdje u ovoj prici ne spominje i jos nije definirana, je zbrinjavanje solarnih kolektora nakon isteka uporabnog vijeka. Kako se kolektori tretiraju kao opasni otpad, obveza zbrinjavanja ce vjerojatno biti na investitoru i pitanje je koliko ce to kostati u odnosu na ukupnu investiciju u opremu.

Reply to
Ivica Sostaric