sobna tv antena

moze li mi netko reci koja se najjaca sobna antena moze kupiti za televiziju, i di je imaju? bio sam danas u technomaxu (ili tako nesto) i zena mi je nesto govorila kako imaju jednu od 40(cega vec), ali da ta neka druga od 36 ima bolji prijem zbog neke svoje konfiguracije (cetvrtasta je, a ne onako okrugla). Pa sad neznam vise... jos sam neku od 39 vidio u nami ali mi je ta duplo skuplja od ove prethodne dvije (dodje 250kn).

Dakle, ako moze netko savjetovati sto uciniti.. znam da kvaliteta slike ovisi o lokaciji ali nisam u mogucnosti staviti vanjsku antenu a zelio bi ipak osigurati da imam najbolju sliku sa tom sobnom antenom..

pomoc?

hvala unaprijed

Reply to
Zigla

Radi se o decibelima (dB) i pokazuje koliko je pojaèanje (u pojaèalu). Ima teta pravo, dB ni¹ta ne znaèe. Ne mo¾e¹ ni¹ta znati dok doma ne proba¹. Na¾alost. Stvar daje znatno bolje rezultate, ako dvije antene pove¾e¹ u seriju. Da bi to napravio bar jedna antena mora imati prikljuèak za vanjsku antenu.

Reply to
ZoxX

Evo kratko jasno i toèno-svaka ta sobna nazovi spigana ¾ica ne vrijedi ni lipu osm kad ona sama vidi repetitor iliti oda¹iljaè sa kojeg se emitira dotièni program u nekim sluèajevima zavisi i od same mikro lokacije moj savjet uzmi onu riblju kost stavi negdje na ormar ako nesmije na prozor (va¾no za podstanare) nije estetski ali je

1000 puta kvalitetnije rije¹enje od tog nazovi sobnog smeèa

"Zigla" je napisao u poruci interesnoj grupi:d33pnq$uju$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr...

Reply to
zumm

neka

je, a

ali

bi

hm.. di bi se moglo kupiti takvo sto? da ima prikljucak za vanjsku da mogu u seriji spojiti

i jos jedno pitanje.. palo mi je napamet da bi mogao napraviti malo postolje i na njega staviti manju vanjsku antenu (koju bi ipak drzao unutra u sobi) pa onda to na TV prikopcati. Da li bi to omogucilo bolju sliku od sobne antene? ili je ideja besmislena?

Reply to
Zigla

Moze li tri antene u seriju?

Reply to
nowhere

Ili jos bolje,moze li 10 antena u seriju? :)))))))))))))

Reply to
nowhere

slusaj.. ja neznam, nego eto, vas pitam.. nema razloga sprdati se..

zanima me sada ipak da nekako napravim tu vanjsku antenu (riblja kost) unutra.. da li bi to bilo bolje rjesenje? kako to izvesti?

Reply to
Zigla

I tada nas je zumm poèastio jo¹ jednim biserom iz svoje nepregledne ¹krinje znanja:

Ma kakvo smeæe, kad moja sobna antena hvata i talijane i to na Krku, a HRT je kristalan. Ne ¹iri dezinformacije :)

And even when the memory of
us fades completely, mankind
will still have a lot to learn...
Reply to
Hellraiser

Primjetio sam da stara Gorenje sobna antena lovi 100 puta bolje od moje "No name" kineske/tajvanske/cije-vec...

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Vanjska je najbolje rjesenje. Ja sam imao tih sobnih i nisu ni do koljena vanjskoj.

--
Uzivo:   Mauro Picotto-Proximus (Super Promo Album Track)
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

ni

je

nazalost meni nije tako. u sred Zagreba i slika mi je ocajna... NOVA I RTL jos nekako a HRT jako slabo..

Reply to
Zigla

Hellraiser misli ovako:

nije nemoguce. no, ipak ovisi o poziciji. na istocnoj strani krka (prema politinu) se talijani mogu gledati na onaj stapic od antene na portabl televizorima. bez pojacala, bez mreze. samo stapna antena.

--
viking    icq: 30420399

Everyone Has a Photographic Memory. Some Don't Have Film
Reply to
viking

Ima¹ vanjskih s pojaèalom (koje i inaèe stavi¹ u sobu). Takva je jeftinija od sobnih (oko 150 kn, Ipercoop). Nema razloga ne staviti je u sobu, na ormar, na primjer, netko ti je to savjetovao. Spoji sve i nosi je po sobi, naði idealno mjesto i tamo je ostavi.

Reply to
ZoxX

Antene se ne povezuju u seriju!!!!! Eventualno se mogu povezati paralelno, al to je prica za sebe posto ce svaka loviti svoje dobit ces pravu sumu signala koja ce rezultirati losom slikim...interferencija (tzv. fantomi ili dugovi) i jos pokoja smeca.

Reply to
Kresimir Pecnik

"No

a ko¹tala je 100 marona

i bila je investicija

Reply to
Bartek

to kad placas "naknadu", a kad tvrdis da nemas doma nikakav prijemnik onda se moras snalazit

Reply to
Bartek

Eh te¹ko nekom elek. nepismenom obja¹njavati ¹irenje valova u prostoru svaka budala zna da je prijem najbolji kada nemas fizièkih prepreka pa je lako trabunjati o prijemu programa na krku kad se kroz prozor vidi repetitor hajd3e malo posudi knjigica o radio valovima i antenama pa onda pi¹i nebuloze

"Hellraiser" je napisao u poruci interesnoj grupi:cofexl55emma$.gju8rvd4wde5$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
zumm

ako je sobna antena sa dobrim pojacalom okrenuta prema otvorenom prostoru (prozor, npr.) signal prema tom smijeru ce biti bolji nego da se u istom smijeru okrene vanjska antena. Naravno, to je zato sto unutarnja antena ima dodatno pojacanje. Svaki zid koji vas odvaja od otvorenog prostora smanjuje kvalitetu slike. U tom slucaju je bolja vanjska antena.

| > -- | > ---------------------------------------- | > And even when the memory of | > us fades completely, mankind | > will still have a lot to learn... | |

Reply to
Ray

Napokon pravi struènjak. Je pojma nemam. Proèitam u User's manual i credo quia absurdum. Nisam rastavljao antene. Samo u¹tekam jednu, drmnem pot do daske i slika lo¹a (osim RTL). Uzmem neku staru isto pot do daske i prijam lo¹. Onda spojim kablom staru u novu (jer ta ima prikljuèak za vanjsku), a slika super. Na svim kanalima. Malo okretanja jedne i druge, igranje s potom i rezultat je kristalno èista slika na svemu. Struèno gledano, bilo je fantoma koji su bili nevidljivi i vjerojatno su se dvije lo¹e slike tako preklopile da su davale perceptivno svr¹enu kombinaciju. Buduæi nisam struènjak, ne zanima me je li antena spojena serijski ili paralelno, lo¹a slika, smeæe, duhovi i fantomi mi ni najmanje ne smetaju ako rezultiraju savr¹enom slikom, meni i drugima. Da se rije¹imo komentara o deluzijama, to je ipak moja struka.

Reply to
ZoxX

8-)) Dobar... ZEGA
Reply to