snimač

Zahvaljujem.

Re: snimač

To je DVB-C ili neki drugi standard?

Re: snimač

snimati na vanjski disk/stick i s jeftilen DVB-T prijemnikom koji ima tu
opciju.

Signali kabeleske televizije mogu biti analogni, standard-digitalni
i/ili nesto kodirano:
B.Net recimo ima u paketu analognih 40 kanala i digitalno-kodirano.

tjuner, a digitalni tako sto izlaz iz njihovog prijemnika spajam na

Re: snimač

Ali, OP (Leo )izgleda misli na neki uredaj koji bi funkcionirao kao i
"taj njegov koji je nastekan", ali da moze i snimati.
Nekak' mi se cini da nije bas dao dovoljno infrmacija za ista reci o
njegovom problemu.
Barem koji je operater, pa ce mozda netko nesto o tome znati.
Na vidim razlog zasto svaki operater ne bi vozio svoj nacin kodiranja...
Kao i hrpa televizora koji kodiraju svoje snimanje tak da ga jedino oni mogu
procitati.

Re: snimač

njihovu snimalicu....

Teoretski, ako nije neko ekstra kemijanje u pitanju, bilo koji operater

SCART/Chinch/HDMI opcijom....

Re: snimač
[snip]

Da, ali onda mora nastimavati oba uredaja zasebno. I, dodatno, ako nije HDMI,
odmah je na analognom signalu koji se digitalizira da bi se spremio na HDD.
Nekak' sumnjam da je OP imao to kao ideju.
Ma, zakaj mi tu raspravljamo kad se OP uopce ne potrudi pomoci u raspravi?

Re: snimac

Pa, netko mora i staviti na taj internet. :)

Re: snimac

ma ok ... al kolko znam android playeri skoro svi mogu snimati na usb disk
... pa mi ova prastara kemijanja glupa.

Re: snimac

A, covjek pita za kablovsku...

Re: snimac