SMD pasta za lemljenje

Jel je ima kod nas za kupiti? Fluxa ima, to znam. Imam nekakvu pastu (flux i "prah" Sn+Pb) ali izgleda da je malo prestara tj. oksidirala. Ne rastopi se pravilno veæ ostane neki nerastopljeni sloj, vjerojatno oksida. Vjerojatno te paste imaju neki rok trajanja. Ima li netko iskustva sa tim?

Reply to
Darko_swl

Svaka SMD pasta ima rok trajanja i to dosta kratak, s time da je obavezno treba dr¾ati u fri¾ideru dok se ne koristi. U praksi to bude oko 6 mjeseci od dana izrade. Za ruèno lemljenje to nije toliko kritièno, no za strojno je...

- while(1);

Reply to
while(1);

hehe fijuuu Na ovoj je neki datum 1998/99 :) Dakle sve je jasno, mikrogranle se raspale tj. oksidirale. Zanimljivo je da se jo¹ uvijek da istisnuti. I da, te granule vidljive su okom ili malim poveèalom za one koji slabo vide. I jel ima toga kod nas ili samo ebay ?

Reply to
Darko_swl
©to se lota?

Josip

[...]

jusuff

KIT verzija. No izgleda da æe biti lotano na klasicni nacin, bez paste. No u planu je neso vece pa bi pasta dobro dosla kao i malo prakse sa njom. u planu:

Darko_swl

Kak mi je to promaklo. No, super da imaju. I slika je super, vidi se datum proizvodnje i rok trajanja. Dakle, 6 mj. garantirano.

Hvala!

Reply to
Darko_swl

Interesantno! Projekt je cool ali ... Dali imas "na raspolaganju za dnl" konfiguracijski source za Altera Cyclone III FPGA (ako imas sto kosta?) ili ti je namjera projektnu dokumentaciju+source kupiti za $999.99 + S&H USD.

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

Tu æe problem biti nanijeti pastu na ploèu ukoliko nema¹ nekakav "stencil" (osim ako ne zalota¹ sve skupa, pa onda skida¹ vi¹ak bakrenom pletenicom...)

- while(1):

Reply to
while(1);

Darko,

mi smo kupili nekoliko bocica ovoga

i super smo zadovoljni. Izlemili brdo stvari a potrosili skoro nista. Doduse nemam prijasnjih iskustava s pastom pa ne znam na sta treba obratiti paznju, ali ova nam je bila super.

Pozdrav, Kreso

Reply to
Bimer

Misli da je sve tu:

Ali! ne znam ruski pa sam se mozda zaj...ebo.

Zoltan T.

Da! Preciznije:

Darko_swl

Ima li tko iskustva, mo=BEe li se upotrijebiti instalaterska pasta za = lemljenje ROTHENBERGER ROSOL 3?

Reply to
DZ

OK, hvala Darko_swl i ZoltanT na linkovima ... ... SDR je cool, osobito ovaj s DSP funkcijama u FPGA i t tome jos i full-source ... zgodno.

Nego, par kratkih pitanje (koje bi mozda zahtjevali i poseban topic, ali eto):

1) jeli se tko pozabavio s Elektorovim SDR-om
dali je to stogod? 2) kako se qs1r "nosi" ili konkurira sa PMSDR
i kakva je bitna razlika medju njima?

Misljenja i kritike dobrodosle.

StoneThrower
www.dgmicrosys.com