Silver Card programiranje

Imam MasterCRD2 LCD programator i poku¹avam programirati Silver Card karticu. Program je MasterBurner V2.3. Programiranje mi prekida s porukom "verify failed @ 0". On tu prvu rijeè programira, ¹to mogu provjeriti èitanjem kartice, dakle èitanje radi. I brisanje radi, nakon brisanja na kartici je opet

3FFF na adresi 0. Ostajem polako bez ideja, sve sam parametre koji imaju imalo smisla ispremje¹tao. Vjerojatno ima veze i to da na poèetku programiranja prijavi "unknown PIC, ignore?", nakon èega stavim "Yes", jer ni to ne mogu zaobiæi (natjerati ga da prepozna PIC). U "devices" listi programatora je Silver Card naveden kao PIC876, ali to bi trebalo biti isto kao i PIC877 koji imam, ili mo¾da nije isto? Ima li neka caka, mo¾da ga se mo¾e natjerati da programira bez verifikacije?

Znam da je davno to bilo, ali sjetit æe se valjda netko...

--
Upute za usenet u dvije linije:
1. Nemojte u subject stavljati ni ?æ kvaèice ni dvotoèku (:).

niksa gladovic

Vjerovatno za d2mac kodirane programe :-)

Reply to
Shran

Filip Lolic

:-)

GSM SIM.

--
Upute za usenet u dvije linije:
1. Nemojte u subject stavljati ni ?æ kvaèice ni dvotoèku (:).
 Click to see the full signature
Reply to
Dusko Lolic

Znam, zezam te malo :-) Kad ti na pocetku programiranja prijavi "unknown PIC, ignore?" tu ti je greska, ako to uspijes otkloniti pa da ti uspjesno prepozna pic onda ces uspjeti i isprogramirati karticu....

Reply to
Shran

Uspio! S CardWriter 1.87. I usput s*ebao jednu karticu. :-)

Ma krenulo mi je i s icprog-om, ali onda malo hoæe-neæe, pa verify error na 1001h, pa neæe se obri¹e... Automatski pretpostavljam da me opet programator (ili njegov softver) handri. Onda probao taj CardWriter (ikona Homera Simpsona u ¹e¹iru :-) ) i imao iste probleme. Sreæa da sam se sjetio da imam drugu silvericu za probati. :-)

--
Upute za usenet u dvije linije:
1. Nemojte u subject stavljati ni ?æ kvaèice ni dvotoèku (:).
 Click to see the full signature
Reply to
Dusko Lolic

Moga si usput oglasit ovdje da treba¹ jo¹ silverica, malo ti je ostalo, a i oni bi moga umrit ;) Kad se sitin, malo je falilo da dan osmrtnicu :( sad isprièaj ovde svekolikom puku anegdotu s svima znanim Dutchom ;)

*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
 Click to see the full signature
Reply to
BEBI

Sramota me priznat kako me je diga! :-) ©aljivèina na kvadrat. Oèigledno vi imate neke fore koje su "normalnim" ljudima preozbiljne da bi bile ¹ala. :-)

Update: Jutros sam isjekao kartice i probao u mobu. Ne radi. Detaljnijim èitanjem sam saznao da EEPROM treba programirati posebno. Hex za PIC ukljuèuje i nekakav EEPROM, ali to ne bude upisano, iako sve prika¾e da je programirao pa èak i verifikacija EEPROM-a navodno proðe. Borim se dalje.

BTW, programatoru je falilo malo napona. Sad uredno bri¹e/pi¹e/èita obje kartice.

--
Upute za usenet u dvije linije:
1. Nemojte u subject stavljati ni ?æ kvaèice ni dvotoèku (:).
 Click to see the full signature
Reply to
Dusko Lolic

Koji emulator ???????????????????

Reply to
Dado

eeprom programiras (ako me pamcenje dobro sluzi) phoenix programatorom

Navijamo za tebe :-)

Reply to
Shran

Upute za usenet u dvije linije:
1. Nemojte u subject stavljati ni ?æ kvaèice ni dvotoèku (:).
 Click to see the full signature
Reply to
Dusko Lolic

Jesi li uspio ubacit 6,01 ako nisi javi mi

"Dusko Lolic" je napisao u poruci >

Reply to
Dado

Zapelo je na programiranju EEPROM-a u Silver Cardu. Nisam jo¹ odustao, samo odgodio na neko vrijeme.

Reply to
Dusko Lolic

Ako si skinio s one stranice to ti neæe proæ problem ti je u failu jer je odraðen za Grin 2 karticu ja sam to prebacio na Grin 1 karticu kad naðem za silver kard poslat æu ti na mail .Morao bi stavit Grin 2 karticu snimit fail 6.01 pokrenit program pa ga onda konvertirat za silver snimit na komp. i sa programatorom za silver taj fail ukrca¹. Pozdrav.

"Dusko Lolic" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Dado

Ako ti ne bude i¹lo ja ti ubacim emulator a ti kasnije popunjavaj inaæe ja to koristim ima vi¹e od pet godina. Pozdrav

"Filip Lolic" je napisao u poruci interesnoj grupi:gr5ivt$mvk$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Dado

Originalni hex je za Green2, ali uz njega ide Sim-Emu Configurator kojim se hex prepravi za Silver i ogranièi broj stavki u imeniku i broj SMS-ova koliko Silver mo¾e primiti.

Mene muèi kako ovaj moj programator natjerati u phoenix mod za programiranje EEPROM-a. A veæ polako sumnjam da æe mi programator EEPROM-a ugraðen u Sim-Emu poslu¾iti.

Za¹to uopæe stavljaju u icprog i sliène moguænost programiranja EEPROM-a kad se zna da ga nije moguæe direktno programirati?

Reply to
Dusko Lolic

Naravno da je moguce samo treba EEPROM upiknuti direktno u programator.

Ovo sta ti hoces je prije indirektno nego direktno. Prvo u PIC sa icprogom programiras loader, onda taj loader u PICu od phoenixa dobiva podatke koje programira u EEPROM i na kraju s icprogom u PIC ubacis pravi program.

Ako se dobro sjecam kasnije je bilo softvera za Silvercard koji su imali integriran loader pa prvi korak nije bio potreban.

Neki "pametni" programatori sa vlastitim softverom su radili u 3 koraka ali potiho. Njihov PC softver je imao loadere za sve kartice i prebacivao je programator u PIC (AVR) ili phoenix mod po potrebi.

Reply to
Starpox

pravi program.

Sve je to jasno, ali softver za programator nudi programiranje Silver Carda, i code flasha i EEPROM-a, direktno. Èak ka¾e da je verify EEPROM-a pro¹ao OK, a ni¹ta nije programirao!

integriran loader

Ovaj Sim-Emu to navodno ima.

potiho.

PIC (AVR) ili

Palo mi je i to napamet, ali on programira najprije flash, a tek onda EEPROM.

Reply to
Dusko Lolic

pravi program.

A da kojim slucajem ne programira i verificira interni EEPROM na PICu umjesto externog I2C EEPROMa na kartici?

Reply to
Starpox