shema punjaèa za HP laptope

Ima li tko shemu punja=E8a za HP laptope,konkretno mislim na onaj jack sa 3 latice,=E8emu slu=BEi ta 3 =BEica?

Reply to
bucko debeli

Da laptop zna koji si mu punjac prikljucio. Ima ih raznih snaga i nacelno se svi laptopi mogu puniti sa svim punjacima, no ako mu prikljucis slabiji punjac, baterija se puni u drugacijem rezimu.

I ono najbitnije, zato da ne prihvaca zamjenske punjace :)

Reply to
Still Dreaming

srednja je uzemljenje

pozdrav

Reply to
Fastah

Ma prihvaæa - kinezi samo stave zenericu - anodu na masu i katodu na smart pin i stvar ¹ljaka. Bar na mom laptopu...

Reply to
Hector

kupio sam preko ebaya punja=E8 pa mi ne puni,svijetli zelena lampica na punja=E8u,ali ga ne puni :(

=3Dmessage

Reply to
bucko debeli

A kaj ti pi¹e na ureðaju koji puni¹ s tim? Kolika mu je potrebna struja/napon/snaga na ulazu? Mo¾da je ovaj punjaè preslab - nazivno ima 40W ali nekako sumnjam u to...

Reply to
Hector

mos mislit

Reply to
Spuzva

koju tocno zenericu? upravo se patim s jednom plocom od 6735s pokusavam je spojiti na univerzalni 96W

Reply to
damir

procitaj pitanje :-) covjek pita: "Ima li tko shemu punjaèa za HP laptope,konkretno mislim na onaj jack sa 3 latice,èemu slu¾i ta 3 ¾ica?"

pod jack sa tri latice smatram ulazni mrezni C6 konektor koji lici na tri latice djeteline a jos ga zovu i mickey mouse... u njega se utice mrezni kabel sa C5 konektorom na strani adaptera

ne kuzim kakve vi svi 3 latice vidite na konektoru koji ulazi u laptop... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Mislim da je u "orginalu" bila 7.2V ali ja sam stavio 6V8 i radilo je na modelu 6930p. Nadam se da sam dobro zapamtio kak je bilo spojeno.

Imam ti ja jo¹ jedan punjaè doma, mislim da je 65W, ispravan je samo mu fali konektor za laptop. Dakle treba samo kabel promijenit...

Reply to
Hector

Fakat. A ja sam vidio ¹to sam ja htio vidjet - da èovjek pita za smart pin :-)))

Reply to
Hector

Da, nije nam palo na pamet da èovjek pita èemu slu¾i 3-a ¾ica na kabelu sa ©UKO-utikaèem....

ne,ne,ba=B9 sam mislio na smart pin:

0--_F3DA/connect.jpg

Na mre=BEnom punja=E8u vanjski pla=B9t je - pol. Unutra=B9nji pla=B9t ima napon +19,75V Sredi=B9nji pin ima napon + 19,02 V

e sad na ovom auto punja=E8u uop=E6e nemam napajanja na unutra=B9njem pla=B9tu,ni=B9ta mi nije jasno,mo=BEda je pokvaren?

pomagajte,ima li tko shemu da ga poku=B9am popraviti?

Reply to
bucko debeli

Najvjerojatnije je pokvaren. Za to ti ne treba shema - ili ti je fora sa zenericom, ili ima¹ PNP tranzistor prema +20V sa nekim otporima u bazi - uglavnom full jednostavan krug. Ako nema¹ prakse sa elektronikom i SMD-om mo¾da ti je bolje to meni dostavit.

Jesi usporedio izlaznu snagu ovog punjaèa sa potrebnom snagom za punjenje tvog ureðaja?

Reply to
Hector

''Za to ti ne treba shema - ili ti je fora sa zenericom, ili ima=B9 PNP

imam iskustva sa elektronikom,samo se sa ovim prvi put susre=E6em.

'' Jesi usporedio izlaznu snagu ovog punja=E8a sa potrebnom snagom za punjenje tvog ure=F0aja?''

potrebna snaga je oko 65W ,a ovaj bi trebao imati oko 40W. Mislim da je problem u tom unutra=B9njem pla=B9tu =B9to nema napona. Ma nije mi jasno za=B9to uop=E6e HP ima 3 =BEile,dok ve=E6ina laptoma ima s= amo

  • i - i gotovo :)
Reply to
bucko debeli

Pa eto gore ti je kolega Still Dreaming objasnio za¹to HP ima treæi vod...

Ak ima¹ iskustva s elektronikom kaj onda èeka¹ da ga raskopa¹ i ispita¹? Vidi na koje komponente je spojen smart pin i ispitaj ih. Spoji ga na napon, optereti ga, igraj se...

Reply to
Hector

spita=B9?

...mislio sam da je netko imao sli=E8an problem :) budem ga poku=B9ao reklamirati kod prodava=E8a sa ebay-a(tek sam ga kupio preko ebay-a),ako ga ne bude zamijenio,onda =E6u ga raskopati :)

Reply to
bucko debeli

Pa imao sam ja slièan sluèaj - sa zenericom. I to sam napisao gore. Dodu¹e bio je mre¾ni punjaè, a ne auto.

A ovo za snagu ti je isto zanimljivo - ima¹ izvor 2A, a ureðaj ti treba

3,2A. Nemam iskustva s takvim sluèajem ali meni to ne izgleda dobro.
Reply to
Hector

On 24.3.2012. 20:47, bucko debeli wrote: /cut/

I Dell prijenosna raèunala imaju takav prikljuèak (sa sredi¹njim pinom). Bojim se da æe i ostali polako preæi na takav "smart" naèin napajanja kako bi ¹to vi¹e ogranièili uporabu zamjenskih (neoriginalnih) dijelova.

Reply to
-Rio-

Da, a vrhunac æe biti da taj pin bude za serijsku komunikaciju te æe laptop trebati i drivere za punjaè!...LOL