SAMSUNG BIOVISION

Danas sam dobio neki samsung tv 51 cm -istina jo¹ ga nisam otvorio,navodno krepala mre¾a,ali mi je bilo èudno kad sam èuo da je majstor prije godinu dana kad je tv bio na popravku rekao da ne valja ekran tj. cijela serija tih ekrana ne valja.zanima me jel to istina.navodno da treba èekati da se slika pojavi oko 5 minuta. ima li neko iskustva s tim ....? pozdrav

Reply to
balki

ja imam taj tip , star je cca 8-9 god mozda i vise, radi barem 10 sati dnevno (dok mi je klinka bila mala radio je nonstop nocu umjesto nocne lampice) i dosad (kuc,kuc,kuc) hvalabogu bez ikakva kvara

Reply to
frabrne

tih

slika

Reply to
ZDR

Imam ja jedan drugi...siemens bildmeister fc 862 ... slika se isto pojavljuje tek nakon 5 minuta..

za¹to?? koliko je popravak?

--
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0514-2, 08.04.2005

da, ekrani su u banani skroz, a kod adaniæa su skupi za popizditi...hehe

tih

slika

Reply to
Raf DervishD