Sa 3.7 na 2.4 V pitanje

Pozdrav svima.
Jedno pitanje.
Htio bih zamjeniti dvije punjive baterije Ni-Mh (2X1.2V) u prenosivom
telefonu sa jednom Li-ion baterijom 3.7V.
Probao sam no telefonska slusalica signalizira veliki napon i ne radi.
Ako stavim step-down pretvarac on sam prazni bateriju.
Razmisljam, ako stavim u seriju dvije diode tada bi kod pune baterije 4.2 V

onda bi napon na izlazu bio 2.1V i telefon nebi vjerojatno radio.
Smjestaj i punjenje baterije nije problem.
Dal netko ima kakvo rijesenje ?
Hvala

Re: Sa 3.7 na 2.4 V pitanje
Onda primjeni klasiku, neki LDO za 2.4V