Rotacijski prekidac

Zna li netko gdje bi se mogao povoljnije nabaviti ovakav rotacijski
prekidac:
http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-ON-OFF-ROTARY-CANOPY-SWITCH-LAMP-PART-NEW-30052J-/162155797944

Naime, radim Steampunk lampu i htio bih preraditi vodovodni ventil/zasun
3/4" u prekidac za svjetlo. E sad, ovo gore mi je malo skupo radi postarine,
pa reko da pitam zna li netko gdje bi se takav prekidac mogao nabaviti
povoljnije.
U igri je i opcija ugradnje klasicnog prekidaca na kablu, ali sa ventilom
kao prekidacem bi bilo bas onako... :-)

Naravno, ako netko pomogne savjetom kako bi se to sa ventilom dalo izvesti
drugacije/bolje, zahvalan sam do groba. :-)

Re: Rotacijski prekidac

Mozda bi se mogao iskoristiti O400 sa:
http://elmatis.hr/Products.aspx?categoryId37%6

Nisi napisao o kakvoj se zarulji radi, mozda bi mogao uzeti odgovarajuci
dimmer/regulator pa ga preurediti.

Re: Rotacijski prekidac
On Fri, 5 Aug 2016 20:54:49 +0000 (UTC), Walter Gottwein

THX
A u vezi ovoga O400 bi me zanimalo moze li se taj zavrtatu naprijed/nazad
neograniceno ili je na dva 'zuba' (CW pali, CCW gasi)?
Naime, ne mogu uzeti zdravo za gotovo da ce osoba koja ce paliti/gasiti
svjetlo biti svjesna da prekidac ima ogranicen hod i da sila na kotacic
ventila moze lako potrgati prekidac.

Plan je ugraditi grlo E27 i u njega usrafiti neku edisonovu dekorativnu
zarulju, dal LED ili klasicnu.

Re: Rotacijski prekidac

Nemam pojma, ali po slici - vjerojatno se radi o dva zuba relativno blizu.
Za neograniceno okretanje bi vjerojatno morao koristiti neki drugi prekidac
i sloziti upravljacku elektroniku, tj. mozda bi se moglo nesto improvizirati
i mehanicki - s proklizavanjem kotacica/remena, ali ne bi bilo pouzdano.
U biti ako se radi o ventilu on bi trebao imati nekakav "pomak" pa bi mozda
mogao koristiti pritisni prekidac/tipkalo.
Samo obzirom da je sve metalno i da se radi o mreznom naponu trebao bi
dobro pripaziti na odabir prekidaca i montazu njega i zica.

Mozda bi mogao iskoristiti nekakav dimer/regulator rasvjete koji ima kruzni
pomak, ali AFAIK nema univerzalnih vec treba odgovarajuci model za svaki tip
zarulje.

Re: Rotacijski prekidac

biti dio lampe ili cijela lampa.

Re: Rotacijski prekidac

Wow! ovo sa reed relejem mi se svidja.
Mali neodimijumski magnet iz laserske glave CD-a u vretenu ventila bi moglo
biti vrlo elegantno rjesenje. Mozda mozes preporuciti neki konkretan tip
reed releja preko kojega bi mogao voditi napajanje na obicnu zarulju.
Hvala puno za ovo. :-)

Gledao sam prekidace na dodir, ali kako bi lampa sluzila i kao vjesalica oni
nisu sretno rjesenje, a i zelio bih da sve bude KISS princip (samo zarulja,
cijevi i zica iz zidne uticnice) :-)

Site Timeline