RFID / NFC modul

  Da li netko mozda zna gdje kupiti modul (citaca) za RFID ili NFC ali
da moze citati tagove sa udaljenosti od barem 50-ak cm ili barem dizajn
antene? Koliko vidim RDIF na 13.56MHz ima izlaz od 230mW. I bilo bi
super ako je gotov modul da ima I2C port za spajanje sa uC.

Hvala.

Re: RFID / NFC modul

To je za javni prijevoz?

Re: RFID / NFC modul
Ne, nego za "oznacavanje" zivotinja.

Re: RFID / NFC modul

Ne odazivaju se na svoja imena!? :-)

Re: RFID / NFC modul

nekog smisla, u prirodi nikakvog.

Re: RFID / NFC modul

Ne, mislim na oznacavanje zivotinja za automatsku hranilicu.

Re: RFID / NFC modul

Pa, to je to... na stanici stavis citac i citas koje sve kartice
ljudi imaju po dzepovima... uz malo srece i koliko imaju na racunu. :)

Re: RFID / NFC modul

"Nikolaj Lazic"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:slrno93btq.mb.nlazicBEZ snipped-for-privacy@mudrac.ffzg.hr...

Pa, to je to... na stanici stavis citac i citas koje sve kartice
ljudi imaju po dzepovima... uz malo srece i koliko imaju na racunu. :)
-------------------

a nadam se da nisi u minusu.

Re: RFID / NFC modul

Bitno da je dozvoljeni. :)

Sjecam se da sam negdje procitao da se cak moglo i naruciti nekaj na netu.

Google nabrzinu veli:
www.forbes.com/sites/andygreenberg/2012/07/27/hacker-demos-android-app-that-can-read-and-use-a-credit-card-thats-still-in-your-wallet

Ja jos nisam isprobavao...

Re: RFID / NFC modul

"Mladen"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:o6plgf$l6g$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

[...]

------------------

Stoka sa RFID treba proci kroz neka vrata, ili prolaz i pribliziti im se.

magnetizmom jer je to preniska frekvencija za malu antenu.
Trebas napravit bolju antenu citaca.
Najlakse je 1, 2 ili vise zavoja, ovisno o velicini vrata, namotat oko

i time dobit neku quad antenu.

spojis osim one spiralne antene na vitroplastu,

i na 20m.

sad sam u drugom filmu.

Re: RFID / NFC modul

Razmisljas o tocnosti svojih online kalkulatora? LOL

Re: RFID / NFC modul

Re: RFID / NFC modul

Radim neku automatiziranu hranilicu. Nasao sam u medjuvremenu ok TI neku
prezentaciju gdje su testirali domet. Uglavnom sa 22x22cm antenom na
citacu i 10x5.5cm na tagu, komunikacija je radila na 43cm, a pristup
memoriji i do 55cm. Mislim da ce mi to zadovoljavati za prvi test.

Site Timeline