RF kontrola svjetla u stanu

Pozdrav grupi!

Krenuo sam planirati rasvjetu u novom stanu pa sam zaključio da bih najrađe
imao po tri šaltera za svako svjetlo :-). pogodite što mi je slijedeće palo
na pamet.

Nekako sam skeptičan prema IR rješenju, radije bih nešto za cijeli stan ako
ću se upuštati u tako nešto. Značio htio bih daljinski sa maksimalno
desetak gumba. Je li netko od vas nešto slično radio?

Ideja je da nekako iskodiram deset različitih kodova za prijemnik koji bi
bio u nekoj centralnoj kutiji na koju su ujedno spojena tipkala iz svake
prostorije.

Gledam IC HT6034 i slično, ali ne znam od kuda početi tako nešto. Nisam
nikad radio RF odašiljač i prijamnik niti nešto s mikrokontrolerima pa bih
to volio izbjeći.

Dajte neke linkove (može i na neko gotovo rješenje)

Hvala!

Re: RF kontrola svjetla u stanu
Imam ovaj
http://cgi.ebay.com/15CH-RF-Wireless-Remote-Control-Transmitter-Receiver-/270544958775?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3efdbc7537

Radi odlično i svi gumbi se mogu podesiti na latch/momentary/toogle
Uglavnom ja sam složio tako što sam koristio momentary i bistabile tako da
mogu paliti i sa zida i sa daljinca a nadam se uskoro i preko PLC-a pa sve
to i preko interneta

Uglavnom dižem rolete i palim svijetla i vozim klizna dvorišna vrata.
za 50 $ ne isplati se zajebavat sa lemljenjem

----------------------

"Mandor"  wrote in message

[...]

Ma super! ToE8%no to, nije preskupo.
Nego, imaB9% svjetla samo na daljinski?
ImaB9% li dodatno tipkala u prostorijama ili standardne B9%altere ili
nikakve?

Re: RF kontrola svjetla u stanu

A jesam lik. Sorry. Sad sam proE8%itao sve :-)))

MoBE%eB9% li mi reE6%i kako si tipkala sloBE%io/kamo spojio.

Re: RF kontrola svjetla u stanu

A j**** sad sam došao doma s posla i sve mi je malo jasnije, hehe....
mislim da kupujem.

Re: RF kontrola svjetla u stanu

gle morati ces raskopati cijelu struju
jer bistabile moras montirati u ormar razvoda, mislim ak vec preuredjujes
glupo bi bilo staviti ih u kutije po zidovima
Osim toga bistabili skljockaju

Umjesto svih prekidaca moras staviti tipkala jer bistabili rade samo sa
tipkalima

Imaj na umu da su bistabili oko 100 kn po komadu

Site Timeline