regulator struje

Kako je to najjednostavnije napraviti ?.
Znaći imam 1,5V - 2A bateriju a strujni izlaz bi morao moći regulirati
od 100ma do kojih 1A. Napon je OK.

Prijedlozi ?

Re: regulator struje
---------
lm338 ?

Re: regulator struje

I ja mislim da je ovo najbrže i najjednostavnije....

Baci pogled ovdje http://diyaudioprojects.com/Technical/Voltage-Regulator /
Dakle treba ti current regulator....ili proguglaj lm338 current regulator

Re: regulator struje
A B9%to E6%e s naponom? Lijepo je napisao da ima bateriju od 1,5 V, dok =
LM338 za rad treba Vin - Vout viB9%e od 3 V, a Vout ne moBE%e biti manji =
od 1,2 V. Dakle, stvar ne radi ispod 4,2 V.20%
Ili ima neki trik kako se to moBE%e izvesti i pri niBE%em naponu?

Re: regulator struje

A što će s naponom? Lijepo je napisao da ima bateriju od 1,5 V, dok LM338 za
rad treba Vin - Vout više od 3 V, a Vout ne može biti manji od 1,2 V. Dakle,
stvar ne radi ispod 4,2 V.
Ili ima neki trik kako se to može izvesti i pri nižem naponu?

Imaš pravo. Previdio sam ovo da je baterija 1,5 V. Onda ovo i nije
opcija....

Re: regulator struje
Napon je malo nizak za neku jednostavnu elektroniC4%8Dku regulaciju. =
Najjednostavnije je staviti C5%BEiC4%8Dani potenciometar od 15 ohm =
kojem u seriju staviC5%A1 C5%BEiC4%8Dani otpornik od 1,5 ohm. =
Naravno, to ni pribliC5%BEno nije izvor konstantne struje, ako se to =
traC5%BEi.

Site Timeline