Regulacija napona

Postovanje svima na grupi!
Uspio sam se domoci nekoliko ispravljaca sa ~220V na =5.6V, 650mA. Eh sad,
zanima me kako da najjednostavnije napravim od onog istosmjenog izlaza,
regulaciju od 0 do 5.6V, to jest, od 0 do njegovog maksimuma?

Unaprijed zahvalan na svakoj pomoci!

Lijepi pozdrav!

Re: Regulacija napona

Maximum ces tesko postici jer na svakom aktivnom elementu imas neki pad
napona. Mozes uzeti IC regulator, a mozes napraviti diskretni regulator
s tranzistorom i zennericom ili komparator napona s operacijskim i FET-om.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu čuva, a šta čuva kacigu !??!?

Ako si se domogao nekoliko (istih karakteristika), spoji 3 ili 4 komada u
seriju i na to spoji LM317, pa ces dobiti 1,2-15 ili 1,2-20 V ispravljac.

Site Timeline