Re: Zanimljivost s plavim LED

> ajde, ak netko zna, dal toga ima na kioscima u zg-u? >

Hy,

moj brat distribuira te stvari pa mogu Vam organizirati group-buy :)

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

ja sam iz njemacke narucio 100 komada 5mm ledica 7000 mcd za simbolicnih

7,50 eura... a kod nas bi me olaksali 100eura za takve ledice... strasna je ova nasa drzava i cijene :-)
Reply to
Crash

| | Gdje ima tih upaljaca? | |

Ja sam ove kupio u Koprivnici, Samoposluga Desetica (od Sloge Durdevac) u ul. I. Mestrovica kod kolodvora. Ima ih u svim njihovim ducanima. Slucajno sam naletio pa ne znam di ih jos ima. Kupio sam odma 3 za 8,97 kn. :-)

Pozdrav!

Narucio od koga i kako? Mozda bi netko od nas isto htio naruciti. Thnx!

Pozdrav!

Istina. Trazim jos osciloskop i uglavnom na¹ao sam uvoznika od kojeg chipoteka kupuje. Vjerovali ili ne Chipoteka ima vi¹e od 100 % mar¾e. Znaèi osciloskop koji oni prodaju za pr. 10 000 kn platili su ga cak ispod 5000 kn.

Kre¹o

PS. Kupujem ne¹to pr. Tektronix TDS seriju ili slièno :)

Reply to
TechnologyFreak

frend iz njemacke mi preko e-baya narucio...

Reply to
Crash

Vidi ovdje ima jo¹ KC-ovaca :)

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Imam TDS320 (2 x 100MHz, 500Ms). Nije novi, ali radi kao novi...

- Dejan

Reply to
Dejan

Pise ti tu negdje u jednom mojem postu gdi, ali uglavnom, Sloga Durdevac samoposluge.

U poruci: snipped-for-privacy@4ax.com, fire je napisao/la:

: Na

je mezospl prodavao diode. Cijene su bile jako : dobre, samo je problem sto je prodavao cijela pakovanja(50kom). Evo : cijene :

Kako stupiti u kontakt s njime? Ja bih ih uzeo... A, 50 komada ce se vec tokom godine potrositi...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: dsqo2i$nu3$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr,

-Rio- je napisao/la:

: Pise ti tu negdje u jednom mojem postu gdi, ali uglavnom, Sloga : Durdevac samoposluge.

Skuzio sam poslije. Ah, to ti tak ide dok offline citas i pises. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Moras se registrirati.

Reply to
fire

Evo bas gledam na netu. Ja trazim noviju seriju TDS-a.

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Ne pada iver daleko od klade 8-) sad vidim poduzetnu crtu (it runs in the family)...

Check this out!

ok, ok you get the picture, ako netko narucuje preporucam se!!

zega

TESCOM? Z

Reply to
zega

meni se ovo sviða

napokon mogu staviti gro signalizacije a da ne smeta na plocici :)

--
web:
www.byte-lab.com

I ja isto, 10 000 kuna ti kosta tds1002

Reply to
BladeRunner

I know :(. Trenutno mi jedan frend vani izgledava situaciju da on kupi direktno i onda mi kao to po¹alje UPS-om. Nema carine niti ni¹ta, onda mi cijena za 4x200MHz ispadne ko tu za 4x60MHz...

Sram te bilo Pecnik :)))))

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak