Re: stroboskop i usb adapter

a i kad prikljucim taj USB

> adapter i dalje pise USB printing support u device manageru (sustav je > WinXp pro) iako bi navodno trebalo pisat parallel port (ili sto > vec)...

To je izgleda samo konverter USB->paralelna komnunikacija s printerom, a ne USB->paralelni port konverter. Navedi proizvoðaèa i model, mo¾da ima neko rje¹enje (iako sumnjam).

e sad, dal bi stvar radila ako bi kupio pcmcia karticu sa paralelnim > portom? ono, da je cisti plug'n'play? ili i tad postoji pitanje oce li > radit ili ne?

Provjeri podr¾ava li LPT, ECP (i mo¾da EPP) modove rada, ako podr¾ava u tom sluèaju se radi o pravom paralelnom portu.

Reply to
Mario Malenica

Zaboravio sam ti jos rec za pcmcia ... radi ti identicno ko i usb, isto je potrebno instalirati driver i isto stvori virtualni port (u tvom slucaju neki LPT-x). Takav virtualni port mozes u CP prebaciti i na LPT1 ako ti software nema izbor LPT-a.

Dakle, ak ne radi sa usb-om, 99% nece radit ni sa pcmcia.

Reply to
stef

je instalirati nesto kao:

Za to se koristi giveio. On softwareu koji je pisan za DOS omoguæuje pristup na hardware. XP nema problema s hardwareom (niti 2000, niti kasnije verzije,a niti

*NIX-i), drugi par cipela je to ¹to za rad treba¹ po¹ten driver, a ne ne¹to ¹to ti omoguæuje da u radu skr¹i¹ cijeli OS.
Reply to
Mario Malenica

Ovo ne mora biti toèno. Èovjek je izgleda dobio USB na paralelni printer a na USB na paralelni port adapter. To su dvije totalno razlièite stvari.

Ti USB na paralelu nisu jednostavni kao USB na seriju, znaju biti i zbagirani, pa zbog toga i dolazi do problema nakon kupovine (ima nas vi¹e, izgleda).

Reply to
Mario Malenica

potrebno je instalirati nesto kao:

Zato ¹to je to 'Bill Gates' izbacio iz W2k i XP, pa stvari koje su prolazile na W98 ne ¹ljakaju na kasnijim verzijama bez kemijanja!?

A razlièite su zbog razlièitih drivera, hardverski je to isti 'drek'!?

Ne.

Reply to
Mario Malenica

Sad si i mene zainteresiral kako je moguce LPT printer ganjati preko USB-a na 2 hardwerski potpuno drugacija nacina. Imas li neko shvatljivo objasnjenje koja je tocna hardwerska razlika izmedu "USB na paralelni printer" i "USB na paralelni port adapter" jer Google apsolutno nije od pomoci (previse trgovaca a nikakvih objasnjenja). Pukni neki link gdje je to objasnjeno kakva se vrsta komunikacije koristi u jednom, a kakva u drugom slucaju, molim.

Reply to
stef

Ovo je jedan stariji tekst, ali æe¹ moæi shvatiti o èemu se radi:

Dakle, ako nema ECP i EPP mo¾e¹ biti siguran kako neæe raditi ni¹ta osim printera.

Napraviti podr¹ku samo za LPT je puno jednostavnije (manje problema s hardverom, manje posla oko firmwarea ureðaja i puno manje posla oko drivera za operativni sustav).

Ono ¹to se instalira kao podr¹ka za printer je samo emulacija LPT-a (ponekad i s lo¹e odraðenom sinkronizacijom podataka i kontrolnih signala ¹to uzrokuje probleme i s printerima).

Reply to
Mario Malenica

Ok. Zahvaljujem na pojasnjenju.

Reply to
stef

Znaèi, dana¹nji nadobudni projektanti ne èitaju stare tekstove!?:-)

Hmm... ako hardver omoguæuje dvosmjernu komunikaciju, onda je to ipak stvar drivera?

drivera?

No dobro, pro¹irimo to na 'drivere' implementirane u sam adapter..