Re: Gordak lemilica gdje kupiti?

da, istina...skupo je....ali ako nadješ nekoga tko ti može to dofurati iz
Arizone budeš ju platio max 500kn....najbolje je sačekati nekoga tko ide pa
usputno da ti uzme....ja sam je pred pune dvije godine platio
500kn...sumnjam da je sada cijena nešto niža, ali nikad se ne zna...

850 model je koštao 300kn....ali to je samo puhalica...

proguglaj stare postove po Google groups arhivi i vidi postove od
Spužve...on je dao točan opis gdje se nalazi mobitel shop sa elektronikom u
prodaji....tamo je i ta moja kupljena...

ali čuj....imaš Amara iz Osijeka...kod njega ti je bolje kupiti...on ima
identične u ponudi za par kuna više..."samo" nekih 900tinjak kuna....no pazi
sad ovo; njegove su TESTIRANE i on daje garanciju da lemilice rade...dok ove
iz Arizone su skoro pa duplo jeftinije i takodjer su ispravne....ali je caka
u tome kaj nisu TESTIRANE od ruku Amara pa shodno time qrca ne valjaju i to
ti je bacanje novaca i kupovina mačka u vreći (ako pitaš Amara)....  :))

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?

Hvala na ovome. Čitao sam stare postove i problem je u tome što ne znam
nikoga tko ide u tu Arizonu. Mislio sam da se možda u međuvremenu pojavio
netko kod nas tko dila s time za manje-više istu cijenu kao tamo pa bi mi
mogao poslati poštom. Ali očito da nema...

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?

Vidim napredujes untoc godinama, bit ce nesto od tebe.

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?
koji si ti lik , još se imaš obraza javit , srami se , takve kao ti bi
tribalo ukinit zakonom

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?

Koji je tvoj problem decko, nejebica ili nesto drugo?

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?
Ja sam ovo ljeto kupio tj. narucio iz Tuzle, i to onu 2 u 1 puhalica
klasicno lemilo i platio 50 EUR. Zadovoljan sam radi ok.

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?

moze upute kako si to narucio... zanima mene... ako ne zelis javno moze i na
mejl..

pozdrav

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?

grupi:i89t6l$387$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...
Ma moze i ovako, znamo se i kolege smo svi sa bivsih prostora zajednicke
drzave pa se pomazemo i savjetima po raznim forumima i imamo razna
okupljanja mislim na mene i kolege koji se bave GSM i notebook servisom,
tako da je jedan kolega dolazio u Makarsku ovo lito pa sam ga molio da je
kupi kod sebe u Tuzli i donese u Makarsku.

Pozdrav

Re: Gordak lemilica gdje kupiti?

Ajd ako će frend opet ići ili nađeš nekoga, ja bi trebao jednu. Normalno,
platim troškove PPT i rukovanja. Ne bi trebao biti problem na granici jer
po novom ide koliko ono? (preko 1000kn po osobi?)

Site Timeline