Re: A3 grijac iz laserskog printera za varilicu vrecica

Pozz,

jbg, prije mjesec i kusur dana sam predao eko-otpadu A3 kopirku.

Re: A3 grijac iz laserskog printera za varilicu vrecica
ccc...mada, stare kopirke su znale imat  lampu za grijac

Re: A3 grijac iz laserskog printera za varilicu vrecica

ccc...mada, stare kopirke su znale imat  lampu za grijac

imam ja 2 grijaca izvadjena iz kopirke. Inace je dobro rastavljati kopirke i
sl. za dijelove. Step motori, napajanja, solenoidi, senzori..

Site Timeline