Raspberry Pi i paljenje PC-a

Trebao bi sloziti Rpi (tj. OrangePi) da daljinski mogu resetirati kompove ili ih paliti/gasiti. Dakle nekako bi spojio pinove za paljenje i gasenje sa PC maticne ploce na rPi i dalje programski da samo kratko spoji 2 zice na djelic sekunde da se racunalo upali ili resetira.

Ima netko ideju kako to izvesti?

Reply to
Dakky

Ovako nesto...

Reply to
Dakky

Zgodna ideja s opto cuplerom. Ali sto ustvari hoces? Paljenje/gasenje je jedna tipka, a Reset je DRUGA tipka na kanti....

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

Onako odoka:

Reply to
Luka Æavara

Da, ima i tih metoda: Npr. meni se kanta znala 'nicim izazvano' ukljuciti kada sam ostavio ustekan modemski kabel u telefonskoj uticnici. Prestalo kada sam u BIOSu ubio sve te Wake-Up gluposti...

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru
 Click to see the full signature
Reply to
Vaso

Ne vrijedi mi wakeup ako se mining rig smrzne. Treba mi fizicki ugasit komp da se 5 sek drzi tipka i onda upali.

Reply to
Dakky

LOL

pozdravi jurleku:

;-D ;->>>>

Reply to
Gyz

??

da bi se kanta zgasila

sam si dal primjer uzmi dva izlaza jedan za reset, jedan za power za reset, samo impuls

primjer:

Gyz

for a in $(seq 15); do (xset led 3);(xset -led 3);sleep .9;done

Reply to
Luka Æavara

Reply to
Luka Æavara

Neka ti RPI pinga konfjutere u LANu. Ako mu se ovaj ne javi nakon x

- hard reset i tak, nekakav jednostavna foolproof procedurica.

Reply to
miha

eject -T

Reply to
Luka Æavara

Genijalno! To jos Microsoft za 30 godina nije uspio napraviti: Zato imamo samo EJECT za opticke pogone! LOL

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru
 Click to see the full signature
Reply to
Vaso
8.12.2016. u 16:20, Dakky je napisao/la:

LAN Ethernet 2-Way Relay Board Delay Switch TCP/UDP Controller Module WEB Server

Reply to
Dario

Luka Æavara

On 12/08/2016 11:13 PM, Vaso wrote: >