quadro DW-EB6015 E3

ekipa, na hr.rec.samogradnja, opisao issue.

doticna perilica baca gresku E 3. sto znaci nije dostignuta temp u vremensk
om roku.

sam i uzeo drugi, od 90C. termostat iza radi odnosni ma 1.3 ohma otpor u hl
adnom stanju.

Imali tko kakve prijedloge za popravak perilice?

Re: quadro DW-EB6015 E3

http://www.fixya.com/support/t8820800-quadro_dishwasher_dw_eb_6015

Re: quadro DW-EB6015 E3

enskom roku.

nio sam i uzeo drugi, od 90C. termostat iza radi odnosni ma 1.3 ohma otpor
u hladnom stanju.

thnx,
kakva perverzija, da je grijaci element povezan sa pumpom i da ide kroz nje

Re: quadro DW-EB6015 E3

Yeah.. I whirlpool ima grijac u obliku cijevi kroz koju prolazi voda....

Re: quadro DW-EB6015 E3

Hi, nisam spojio grijac:-) zamisli, zamijenio termostat, zurio se i nisam
spojio sam grijac. Sladak kvar:-)

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3

Desi se to i majstorima pa odmah okrive elektroniku !
;)

Re: quadro DW-EB6015 E3

Re: quadro DW-EB6015 E3

(zamjeni, mislim da je upravaljanje 24V (RELAY 220V 16A)  nakon zamjene

Re: quadro DW-EB6015 E3

Nastavak slijedi:-) ntc zamijenjen,
No sada nema error-a, samo stoji nakon sto ugrije vodu na nekih 40 C samo
stoji sa vodom u sebi.

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3

A pumpa ne proradi?

Re: quadro DW-EB6015 E3

Vidis, dobro pitanje, ali ocekujem neki error kod, ali ga nema.   Cini mi
se da je sinoc prosla do kraja perilica.  Inace znate li koje vrijednosti
NTC-a idu zabtu perilicu?

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3

Re: quadro DW-EB6015 E3

Imas li mozda sliku?

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3

E1      Nema ulaza vode                          Slavina nije otvorena

                                                    rada senzora

                                                      rada senzora

prema njemu)

Re: quadro DW-EB6015 E3

Hvala najljepsa.

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3

Opet mi je ostalo vode dolje u perilici, cini se da se desava random, ako
ke presostat ili relay, zasto mi nije nikakvu gresku izbacio?

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3

http://www.kunnig24.de/html/zulauf_5.html

Re: quadro DW-EB6015 E3

Danas je rastavljam opet, vec nekoliko puta zaredom samo stane sa vodom u
sebi, pumpu nije aktivirao, temperatura je oko 47C, dakle grijac grije ali
ocito ne do kraja, mislim da je ovo prvo izbacivanje vode nakon usipavanja.
Program ispiranja perilice uredno zavrsi ali u nejmu nema grijanja vode.
Muci me to sto nema nikakvog errora cak niti E3.

Plocica mi se ne da za sada gledati jer moram dosta toga rastaviti, prvo cu
provjeriti presostat, nivo prekidac, NTC ovaj drugi je mozda skiknuo.

Da je otisao relej grijaca, ne uopce bi grijao. I da li bi bila dojavljena
greska?
Nije mi jasno zasto nema  greske, ni E3 E6 ni E7.

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3

Ovako, termoswitchevi si ok, i to jedan 50C (onaj iza) i 90C (sa desne
strane), najdulje pranje odabrano, treci put kda je uzimala vodu pocela je
grijati, napon mjerio na grijacu 230V, doslo do 50C (tako pise na 7
segmentnom displayu) i ni mrdac dalje, zapravo opada! Ona i dalje pere,
temp opada, napona na grijjacu nema, termoswitcheve provjerio oba dva su u
kratkom spoji!!! Ima li jos koji? Negdje? Sad vec sumnjam na elektroniku
ili relej koji govorite, ali pretpostavam da ne bi uopce grijala da je
relej, evo par slika!

https://postimg.org/image/knocsnb37/
https://postimg.org/image/dyhtcmpr7/
https://postimg.org/image/siyw7gkpv/
https://postimg.org/image/jp7zqcxr7/
https://postimg.org/image/dcsugiuoz/
https://postimg.org/image/gkxbtkgyr/
https://postimg.org/image/4x39z0rtv/
https://postimg.org/image/k73567nc3/
https://postimg.org/image/itg3ondgj/

Koji je ovo klinac, ovaj prozirni bimetal, zakaci se na plasticnu kadicu
gdje je sol.

--
sigo

Re: quadro DW-EB6015 E3