Q - solarni regulator

Pitanje glasi:

struji limit?

http://www.ebay.com/itm/LCD-MPPT-20A-12V-24V-PV-system-Timer-Solar-Panel-Charger-Regulator-Controller-G7-/272437359079?hash=item3f6e8831e7:g:RpUAAOSwo4pYErdE

Trebao bi podesit struju punjenja koju zelim od 0 do 20A,  naravno pri tomu
mu na ulazu dati vise nego treba, recimo 35V.
Maximum power point tracking Function mi je stetan, jer bi punio sa 20A ako

Namjera je iskoristit regulator iza trafa-greca-elektrolita u svrhu punjenja

Re: Q - solarni regulator

Meni je 20A taman za 2 X 100Ah akumulatore.

Re: Q - solarni regulator

Re: Q - solarni regulator

Koja vrsta pretvaraca su ti MPPT?
A sto ako se igras s ulaznim naponom?

Re: Q - solarni regulator

Svi oni imaju nekoliko faza punjenja, ovisno o stanju baterije, a ako je

Re: Q - solarni regulator

"Mat"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o082h3$js$ snipped-for-privacy@l01news1.ot.hr...

Svi oni imaju nekoliko faza punjenja, ovisno o stanju baterije, a ako je

----------------------

Ako je baterija prazna, on ce forsirat max struju, vidi sto su napisali
drugi.
A upravo je to slucaj za sto sam ga htio koristit.

elementarne nepogode, i to zimi kad nema sunca.

MPPT bi tu napravio sranje, stalno bi trazio tu tocku max snage, i nikad je

max snage.

Agregatsko napajanje nosi posebne probleme
To je pad napona ispod 200V pod 50% tereta
SMPS je sranje po pitanju struje koju vuce iz agregata, struja tu nije sinus
nego u iglama, opterecen je samo na vrhovima sinusa, sto uz puno jalovine
jako davi agregat
i uz punjenje treba planirat i operecenje realnim otporom. Kod napajanja iz

Re: Q - solarni regulator

Pitanje je li agregat automatski tj. auto start. Ako nije spoji ga

Re: Q - solarni regulator

"Dario"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:o09dvl$7sr$ snipped-for-privacy@lvpnews.vipnet.hr...

Pitanje je li agregat automatski tj. auto start. Ako nije spoji ga

----------------------

Nemam ja takav agregat.

Re: Q - solarni regulator

tako da paralelni rad nije nikakav problem za MPPT.

inverter za napajanje opreme, a MPPT i agregat (stand-by) jednostavno
koristi za punjenje baterije?

Re: Q - solarni regulator

"Mat"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o09h27$cof$ snipped-for-privacy@l01news1.ot.hr...

tako da paralelni rad nije nikakav problem za MPPT.

inverter za napajanje opreme, a MPPT i agregat (stand-by) jednostavno
koristi za punjenje baterije?

---------------------------------

ugrijat.
On je za krajnju nuzdu, i u 10 godina nije zatrebo ni jednom, ali nikad se
ne zna

....:-)))
Tada bi mi se otopile 2 skrinje mesa i hrane.
I stalo grijanje, za pumpu treba 45 ili 60w. Bez grijanja mogu popucat
vodovodne cijevi i cijevi cetralnog ako je smrzavica.
Skrinje trose 120w svaka, i agregat ih treba poganjat 5-6 sati dnevno sto je
dosta da temperatura ne bude veca od -5 stupnjeva nakon 18 sati bez struje.

baterije, kojih imam dosta i spajam po potrebi.

multimediji, video ip nadzoru,  drugi na pumpi sa pripadajucim baterijama
24v izmjereno 80 A/h, nazivno 108Ah,
treci i cetvrti sa istim kapacitetom baterija u rezervi, i samo se ustekaju
u uticnicu kad se izbaci fidovka i daje struju u kuci.

5w, pokoju LED-icu, modem, switch i jedna nadzorna kamera,
da vecina raspolozive energije bude za pumpu od grijanja.
Problem je benzin, jer kada zatreba, na pumpama ga nece biti, jer ni oni

oko 10 dana rada agregata po 6 sati, a najmanje 2 puta godisnje moram
pretocit u auto i stavit svijezi u kanistere.

pogone dva transformatora u paraleli koja su napajana iz dva razlicita
izvora dalekovoda,
nestaje samo najavljeno jednom-dvaput godisnje kad nesto rade, i tu i tamo
za grmljavine na desetak minuta, ali lijepo je bit siguran

benzina.

Re: Q - solarni regulator

/cut/

.

Re: Q - solarni regulator

Nalozis malu vatricu ispod njega!? LOL

Re: Q - solarni regulator
OMG, pa ti si spreman za nuklearnu zimu... :)

Re: Q - solarni regulator

Jeeee... Trump je dobio izbore, moze biti svega!? :-)

Re: Q - solarni regulator

/cut

Uzmes Active PFC PC-napajanje, od 5V radis galvanski ODVOJENO 1,5 volta

(ili mu dignes 12V na 13,5?)

Re: Q - solarni regulator

"Vaso"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o0avev$h4d$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

/cut

Uzmes Active PFC PC-napajanje, od 5V radis galvanski ODVOJENO 1,5 volta

(ili mu dignes 12V na 13,5?)

Re: Q - solarni regulator

Copy/Paste:
24 V treba.
Ali PC napajanje je teska alternativa gdje se ljudi varaju da su ustedili.
Za 100kn kupio sam napajanje 12V 15A .
I potmetrom dignem na 13,6V.
Imam i varijantu 24V 10A isto oko 100kn, i potmetrom se digne na 27,2V.

Inace, znam ja njega modificirat i stavit mu strujni limit, i to odlicno
radi na 230v, ali ne radi dobro
na agregatu koji ima napon reda 190V, pa ni izlaz pod teretom nema
27,2V, pa ne moze dat potrebnu struju, konkretno,
ne da vise od 4A, pa strujni limit na agregatu ni ne treba, ali ni nema
potrebnu struju punjenja

Re: Q - solarni regulator

Taj problem bi imao i s obicnim 'glupim' punjacem?