Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punjač

Imam navedeni uredjaj za brijanje i pregorio je punjač. Ne mogu na netu
naći koje su bile karakteristike njegovog punjača.

Vrijeme punjenja je bilo cca 60 min a vidim da noviji modeli Braunovih
uredjaja sada imaju punjenje za 8 sati i brzo punjenje od 5 minuta za
jednokratno brijanje.

Dakle, zna li netko kakav punjač spojiti na dotični aparat?

Da li je to 6 V ili viĹĄe a struja 200, 400 ili koliko mA?

Znam da će se  napuniti sa raznim naponima ali je bitno zbog njegove
elektronike koja prekida punjenje i gasi zelenu ledicu.

Re: Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punjač

Na mom malom plavom Cruzer punjacu piĹĄe 12V DC, 400mA. E j.. nisam
pogledal koji je model. Javim kasnije.

Re: Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punjač

I meni se čini da je na ovome što je pregorio pisalo 12 V i čak 800 mA
iako mi je to bilo neobično za tako mali punjač smješten u malo
povećanom kućištu običnog EURO utikača.

Pokušao sam sa klasičnim ispravljačem tog napona i nije valjalo. Zelena
dioda je stalno treperila jako brzim treptajima. Tek kada sam napon
smanjio na 7,5 V bilo je dobro.

Sa naponom ispod 4,5 V prikazuje da radi punjenje ali nikada ne
isključuje diodu da je završeno punjenje. Čim povećam napon na slijedeći
veći na ispravljaču, dioda se isključi da je punjenje završeno.

Sada sam ostao na 6 V i 200 mA pa ću vidjeti slijedećih dana koliko će
trebati vremena za punjenje.

U svakom slučaju hvala i napiši koja je oznaka tog modela.

Re: Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punjač

Model aparata je 2865, Cruzer 3.

Re: Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punjač

Na mojem je oznaka 2675. To je onda izgleda isti punjač.

Re: Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punja?

E da, i pise made in china :) Napon u praznom hodu je 13,45V. Struju i
napon punjenja nisam mjeril, jer mi se neda rastavljati aparat i cvikati
zice punjaca. Pokusaj otvoriti aparat, vidjeti kakva je elektronika i
baterije, pa zakljuci sa kojom strujom i naponom treba napasti :))

Ajde, nadam se da sam bar malo pomogel.

[...]
I jos jedna stvar. Ako ides sa nizim naponom, mozda elektronika punjaca
u aparatu ne mjeri referentne napone kak bi trebala.

Ajde, nadam se da sam bar malo pomogel.

Re: Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punja?

To može biti, nedavno sam se zezao s jednostavnim sklopom za detekciju donjeg
praga napona........

Site Timeline