Q: ALTERNATOR, SHEMA

Pozdrav grupi koju ne davih već podosta vremena :)

naime...trebao bih shemu (BOSH) alternatora sa 3 izlazne zice...imam 2
crvene i 1 plavu

fala

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA
Mozes li malo detaljnije, shemu cega, namota, diodne ploce ili reglera?
Imas li ikakve podatke o alternatoru, nekakav broj ili oznaku, na kojem
motoru je bio ugradjen ili mozda imas bar nekakve oznake pokraj tih
zica. Jer ovo tvoje pitanje je preopcenito u stilu "trebam shemu gorenje
programatora ima tri zute i jednu plavo bijelu zicu". Nemoj me krivo
shvatiti ne zelim mudrovati vec pomoci, ali trebam vise detaljnijih
informacija.

73

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA

shemu spajanja..trebam ga smontirati na masinu i spojiti na akumulator...
nema konektora i ne znam kuda koju spojiti...znam da jedna ide na
akumulator... :))

nemam nikakve oznake, ali znam da je bio na Golfu1 1.6, 55 Ampera/12V, i
jedino od znake kaj se nazire je BOSHov znakic, sorry :)

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA

Evo nasao sam u jednom casopisu pa pogledaj gdje zice zavrsavaju.

Najvjerojatnije su na kucistu utisnuti/odlijani neki od ovih simbola.

- B+    je + pol

- D-    je -pol

- DF    je uzbuda

- D+    je pomocni (AUX)

- W    je brojac okretaja

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA
Ako se radi o alternatoru koji je skinut sa Golfa, onda vjerojatno ima
konektor sa tri plosnata kontakta. U tom slucaju kuciste alternatora ti
je B- odn. minus pol baterije, dva ssira kontakta su paralelno spojena i
to je B+ odn. pozitivni pol baterije i jedan uzzi kontakt je D+ odn.
pobuda alternatora (lampica).

Mislim da ce ti ovo pomoci istina da malo kasnim ali bolje ikad nego nikad.

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA

pomaze
dakle, 2 + pola su zajedno spojena i idu direkt na ACCU, a ona treca manja
zica ide na "lampicu"...pobogu, koju lampicu :))

mislim, spojih ovako i radi..jeidno kaj ta treca zica nije nigdje
spojena...i kaj sad?!?

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA

"Lampica" ili zaruljica u tvom slucaju 12V 1,3W se spaja izmedju te uze
stopice i + pola sa kontakt brave. Lampica sluzi za pocetnu pobudu i ona
svijetli sve dok se ne pokrene motor i alternator ne pocne dizati napon.
Ako se upali u toku rada motora znaci da nesto sa alternatorom nije u
redu. Kod alternatora kojeg ti imas moras obavezno spojiti zaruljicu jer
ces rijetko kad biti te srece da ti preostali magnetizam u rotoru bude
dovoljan za samouzbudu. Naravno postoje i neki alternatori odnosno
regleri koji ne koriste zaruljicu za uzbudu. Evo na ovom linku imas
nekavu principijelnu skemu alternatora
http://opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f29%&t33%15
Nadam se da je sada puno jasnije.

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA

ovo  je bilo kljucno....fala :)

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA

Re: Q: ALTERNATOR, SHEMA

ako je standardni, crvene su + (obje). a plava je signalizacija (lampica
na tabli)

Site Timeline