Problem s ispravljacem

Ispravljac izmedju metalnog kucista koje je uzemljeno i + ili - pola ima napon od 130V izmjenièno a nemogu utvrditi sta ga uzrokuje. Pretpostavljam da je neka indukcija jel ne trese kad se dodirne ali ipak mi je to malo previse. Ispravljac je radjen po shemi iz Majstora, radi se o modelu sto ima regulaciju 0-30V - 0-3A. Ispravljac uredno radi, ispitao transformatore i ostale komponente, nema proboja prema masi.

Ako netko ima ideju sta bi to moglo biti unaprijed zahvaljujem.

Reply to
News

Ako je ispravno uzemljen onda bi kuciste trebalo biti na potencijalu zemlje. Ima li taj ispravljac ulazni mrezni XY filter? f

Reply to
filiplolicREMOVE

News je dana Tue, 18 Oct 2011 10:36:22 +0200 nalupao:

Ako nema? uzemljenje u stanu a ima? slu?ajno mre?ni filtar na ulazu, onda ti se na uzemljenju zna pojaviti razlika mre?nog napona od 110V cirka pa bi to moglo biti uzrok! Dakle, ima? li mre?ni filtar na ulazu? Da li je na tu uti?nicu spojen neki smps ili neki drugi ure?aj?

pozdrav,

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je ima? na glavi kada tresne?

Ako sekundar i istosmjerni dio ispravljaca nisu uzemljeni, normalno je da zbog parazitnih kapaciteta oba pola ispravljaca prema masi imas nekakvo ocitanje napona sa visokoomskim ulaznim otporom instrumenta....

Reply to
Sinisa Platz

Po meni je ispravno uzemljen, kuciste je metalno i zuto/zelena je odmah na ulazu kabela u kuciste spojena vijcanim spojem. Imao je, ja sam isto mislio da je on i odmah ga iscupo van ali nije do toga. Znaci filtera nema a problem ostaje.

Reply to
News

Imam uzemljenje i to dobro, klasicni TN-C-S Mreznog filtera nema Sto se tice SMPS-ova na toj uticnici nema nista vise, ali na istom strujnom krugu ima svega. Laptop, comp i jos par sitnih ureðaja s elektronickim transformatorom.

Reply to
News

Sekundar i istosmjerni dio ispravljaca nisu uzemljeni. Na kojoj tocki bi to trebalo napraviti i kako?

Reply to
News

Za poèetak spoji jezgru transformatora na uzemljenje, a slijedeæe minus ispravljaèa preko paralelnog spoja 1MOHM 0.6W i 2.2nF-10nF Y kondenzatora (275Vac) na uzemljenje i to bi bilo to. D.

Sekundar i istosmjerni dio ispravljaca nisu uzemljeni. Na kojoj tocki bi to trebalo napraviti i kako?

Reply to
Dado

Koliki je napon na uzemljnju, u utiènici?

Reply to
Dario

OK Transformator je vec spojen na uzemljenje a ovo drugo cu spojit kako ste rekli da vidim sta se dogadja. Mota mi se po glavi da sam negdje vidio ovakav nacin uzemljenja ali nemogu se sjetiti gdje. Moze malo pojasnjenje gdje se to koristi?

Hvala na odgovoru

Reply to
News

Mislis na napon izmedju nule i zastite? Pliva na 2-3V

Reply to
News

Ovo nije "uzemljenje" u smislu za¹tite, ovo je naèin kako se izjednaèavaju potencijali uslijed kojekakvih parazitnih struja (kapacitivne, elektrostatske...), a da se zadr¾i, uvjetno reèeno, galvanska odvojenost tih toèaka.

[...]

Zahvaljujem na pomoci i pojasnjenju. Probat cu izvesti to prvom prilikom.

Reply to
News