Prijedlog za lemilicu?

Pozdrav, molio bih prijedloge koju lemilicu da kupim, od 30-40W, Weller, Ersa ili sl., da radi na 220V, cijene negdje do 400Kn. Jedini uvjet da nema onaj prokleti vijak sto drzi vrh i strsi van.

Reply to
Michael

u svakom sluèaju Weller!!! "Michael" je napisao u poruci interesnoj grupi:gkgnnp$7ud$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
zula

Reply to
Anton Orec

Dana Tue, 13 Jan 2009 08:18:42 +0100, zula napisao/la je:

weler ima taj sraf. uzmi u electronis centru solomon koji radi na

220V. ove velere zaboravi, to je golo govno, losi vrhovi i treba im dugo da se zagriju. a da ne spominjem taj saraf koji stalno treba dotezati
Reply to
Spuzva

mislim da si u krivu, weller je daleko najbolji ili u samom vrhu imam 2 kom veæ 15 godina koji rade barem 8 sati dnevno i nikad nikakvih problema s njima nisam imao a ¹to se vrhova tièe ima¹ ih Weller i "Weller" valjda iz kine koji se stvarno raspadaju

moja preporuka je Weller

Reply to
Neno

Da, tako je i Golf najbolji auto. Imao sam Golf i sada imam Golf i to je najbolji auto na svijetu. A sto si jos probao ?? Nista ? :))

Reply to
Dell

Weller!

Reply to
Damir

Stoji to, najbolja (serviserska) lemilica koju sam imao bila je Ersa ali samo kao najbolja za rad. Prednosti su joj bile konstantna temperatura bez obzira na masu elementa koji se lemi (nije mi jasno kako su to uspjeli sa

25W grijaèem) te izvrsni vrhovi, milina je raditi s nima. Nedostatci su nje¾na konstrukcija tako da sam morao u koferu nositi posebnu plastiènu kutiju za nju. Isto tako vijek trajanja tih fantastiènih vrhova vrlo je kratak tako da sam je vremenom iz tog razloga eliminirao iz kofera i uzeo Weller. Lo¹ija lemilica ali mehanièki èvr¹æa te jeftiniji i dugotrajniji vrhovi.
--
Za reply izbaci * iz plavironhill@g*mail.com
Reply to

gle drugar ja sam serviser od 95 pa do sada, imam nekj iskustva imao sam i ersu i neku no name po meni je Weller bolji ¹to ne znaèi da ga èovijek mor akupiti to je bio moj prijedlog ti daj svoj pa nek ase odluèi

Reply to
Neno

Pozdrav,

imam Weller magnostacku na 24V spojena je direkt na transformator ~24V, vrhovi odreduju radnu temperaturu, a i oblik

Reply to
vlado klubieko

Selektra!

Samo... do nje je gotovo nemoguce doci... i kao i ovi vasi prijedlozi, prelazi 400 kunica...

Reply to
shenda.z

u pravu si... ja imam vec 15 godina Inel ELA24 lemilicu sa regulacijom i skroz sam zadovoljan... sve sto moze odlemiti/zalemiti netko drugi sa Weller mogu i ja... e sad da bi Weller bila bolja sto se tice kvalitete i trajnosti vrhova to stoji ali kad me ova super sluzi nemam potrebe za promjenom... u medjuvremenu napretkom tehnologije mastam o puhalici i nikako da ju kupim jer sam se dosad uvjek snasao sa ovom svojom i uspio zalemiti i najsitnije... bas nedavno s njom odlemio i zamjenio otpornicku mrezu velicine 1x3mm (8 pinova) sa maticne ploce... izgleda zalemljeno ko tvornicki... istina da sam se namucio malo vise ali sam super zadovoljan... ma jednog dana cu popizditi i kupiti tu puhalicu... vec sam planirao do Arizone ali niti vremena niti prevoza niti koga da mi ju otamo donese za pristojnu cifru...

dakle preporucam Inel ELA24 a posebice danas u vrijeme krize... kupujmo Hrvatsko... ;-)

pozdrav

Reply to
Fastah

I ja sam skloniji Welleru. Predlozite mi neki model a da nema onoga vijka sa strane. Weller, Ersa, Solomon, nema veze, samo bez vijka i da se mogu nabaviti kvalitetniji vrhovi.

Reply to
Michael

potpisujem....

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Cini mi se da bas i ne pricate o istom "Welleru" ?

Dosad nisam cuo da se itko zali na "plave" Wellerice. Jedini nedostatak je dosta visoka cijena po ducanima, ali se mogu povremeno naci nove na ebayu za puno manju lovu :)

Sa "crvenim" nisam nikad radio, ali obzirom na cijenu vjerojatno nisu kvalitetne kao "plave"...

--
________
Pozdrav,

welle da je weller

Reply to
Majki Majk

Crvene su nist posebdno. Nema regulacije temp, dosta slabe... Jedino je vrh dobar.

Reply to
fire

Doma imam WTCPS (stara verzija WTCP51) to je weler magnastat... Lemilica je OOODLICNA, na poslu imam ELA24 koja je takodjer odlicna lemilica sa regulacijom i prilicno snaznim grijacem ali kad dodje malo jaci tuner ili sl onda mala padne na testu i weller ju pojede taj sa vrhom 8 ili vise tali sve zivo, ma i sa 7-icom je bolji! Ela ima slicnu drsku ali par finesa ju bitno unazadjuju, lako se opeci ako ti radi cijeli dan jer drska nema plasticnu barijeru/cokl prema ruci ko weller, ima SARAF za vrh!! sto je shit ali je dobra stvar ta sto u nju pasu wellerovi vrhovi pa si miran duugo. Meni je jedan weller vrh u njoj vec 10 godina, problem je da ga nisam periodicno vadio i sad se mogu slikat jer nejde van pa sam sad i na poslu uzel weller (51)! E da i regulacija temperature kod ELA24 je sa CrNi parom koji je naravno crknuo (raspao se od temperature) pa sam dva puta rastavljao rucku i ponovo frkao zice i zatalio ih na vrhu sa mini brennerom, a jednom sam slagal elektroniku za regulaciju temp! A weller imam jednako dugo i nista nikad nije otislo iako sam za 50kn nabavio grijac na hrelicu netko je prodaval nove (il je bil onaj sajam elektronke u otvorenom sveucilistu vise se ne sjecam) nek se nadje... A kad sam radil kod tesle u servisu, jedno jutro sam u mraku dok nismo upalili svjetlo ujutro skuzio da je wellerici zasmelcal kontakt (magnastat) i grijac je bio CRVEN, rastavi, ocisti i deri dalje, te su lemilice stare bar 20 god onda a sad imaju vec 35 i vjerujem da jos rade... Moja preporuca je weller za naj!!! z

Reply to
zega

ja sam nedavno uzeo puhalicu iz Arizone za 550,kn

za sada sam zadovoljan iako se vidi d aje kinesko smeæe

Reply to
Neno

Ova s istim vrhom radi od 1979. :-))

Istina ja bas i previse ne lemim, tvoja je valjda svakih par dana prelemila vise nego moja u godini dana.

--
Chupo
Reply to