powerline adapteri

Imam neki D-Link koji je bio oko 300kn par u ducanu, 150mbit... iako je
sam net 10mbit... no uglavnom radilo je dobro dok se nisu ostali
uredjaji poceli spajati... npr. brusilica ako se upali bilo gdje u kuci,
pukne net odmah... i ne zeli se spojiti automatski dok se ne iskljuce
jedan i drugi adapter i opet ukljuce... nakon restarta na jednom svjetli
narancasta, a na drugom crvena ledica sto znaci da je signal dosta slab...

Nova je kuca, 1 faza je u cijeloj kuci... pa trazim preporuku nekih
adaptera koji bi bili "izdrzljiviji" ili makar "pametniji" pa da se sami
spoje kad se odspoje... i ne treba WiFi, dovoljno je 1 ethernet port.

A jos nije ni hladnjak, klima, pecnica, vesmasina spojena... kad se sve
spoji mislim da s ovim adapterima necu imati srece...

Re: powerline adapteri

Koji signal je slab?

IT opremu spojiti preko produznih s filterima za smetnje?

Re: powerline adapteri

Re: powerline adapteri

Sve radi na istom principu i svima smetaju smetnje drugih aparata
jednako. Htjelo se izbjec UTP jer propusnost nije bitna, i par mbit bi
bilo dovoljno... o statici da ne govorim... stavit cemo S/FTP kabel i
uzemljit jedan kraj, ali brijem da cemo prvo probati sa wirelessom.

Re: powerline adapteri

Tako je !

treba raditi sa time, zbogom bakar i smetnje !!

Re: powerline adapteri

obruT

Re: powerline adapteri

daj neki hint da vidimo kaj se nudi

Re: powerline adapteri

A cuj googlaj media converter

evo vidim ovaj je jeftin

https://fenix.hr/tp-link-mc220l-transceiver-1000tx-1000fx

pretpostavljam da bi 2 ovakva mogla povezat 2 gigabitna switcha izmedju
2 kata... samo ne znam kolko je metar kabela

Re: powerline adapteri

http://www.tim-kabel.hr/content/view/339/385/lang,hrvatski/
http://www.tim-kabel.hr/images/stories/cjenik/Cjenik_Tim_v2.xlsx

4 niti -> 6.14kn/m

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-fiber-optic-cable.html?initiative_id=AS_20161229102900&site=glo&g=y&SearchText=fiber+optic+cable&CatId20%0128002&isrefine=y

ovdje su dva, za onog jednog
http://www.banggood.com/HTB-GS-03-AB-Gigabit-Fiber-Optical-Media-Converter-1000Mbps-Single-Mode-Single-Fiber-SC-Port-p-1099990.html?rmmds=search
;->>

pa ne treba kemijat sa converterima i switchevima

kolko je metar kabla, kod velkog-T?

;->>

Re: powerline adapteri

hm, koji je smisao povezivat gigabitne switcheve s optikom, ako je
brzina prijenosa optikom mnogo veca od brzine gigabitnih switcheva?

Zare

Re: powerline adapteri

brzina je koliko je brz SFP

Re: powerline adapteri
On Fri, 30 Dec 2016 11:43:40 +0100, Dario

I koliku brzinu transfera dobijes u takvoj mrezi?

Zare

Re: powerline adapteri

http://www.mikrotik-hrvatska.com/sfp-c-114.html

Re: powerline adapteri
On Fri, 30 Dec 2016 22:17:49 +0100, Dario

hm, a koji je najsporiji element u mrezi sa gigabitnim switchevima?

ne razumijem se u ovo, ali da li postizes brzine vec od gigabita?

Zare

Re: powerline adapteri

Ethernet:     24 x 10/100/1000 Mbit/s Gigabit Ethernet
SFP+     2

CRS226 ima dva SFP+ porta za brzine do 10Gbps.

http://www.mikrotik-hrvatska.com/oem-sfp-module-10g-mm-850nm-300m-p-819.html

Re: powerline adapteri

Dva switcha su Mikrotik RB260GS, gigabit, 5x RJ45 i 1 SFP,
managed, vlanovi i ostali featurei...
http://www.mikrotik-hrvatska.com/routerboard-260gs-p-539.html
moze se naci za oko 250-300 kn sto je IMHO ok za switch s tim
featureima.

Treci je malo skuplji, ali sam htio sve te feature (PoE mi je
bio vrlo bitan), Allied Telesis AT-GS950/10PS, 10x RJ45, 2x SFP,
gigabit, managed, PoE na 8 portova, fanless, ...
https://www.alliedtelesis.com/products/gs95010ps
Moze se naci i jeftinijih modela drugih proizvodjaca s dva
(ili eventualno vise) SFP portova ako PoE nije bitan.
Ovo je oko 1100 kn, ali sa svim tim featureima fakat nije puno...

Sto se SFP-ova i kabela tice, toga se nadje posvuda, ako
imas dobre prijatelje, nadje se i za dzabe :)

--
obruT

Re: powerline adapteri

Auuu...Moracu pod hitno rasprodati zalihe bakra!
Pasti ce mu cijena na trzistu! :-) :-)

Re: powerline adapteri

A jel' to moze za 'po doma' s nekoliko zrcala!?  LOL

Re: powerline adapteri

Bingo! I ja obozavam zicu!

Re: powerline adapteri

"Dakky"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o3u8rc$5t4$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

[...]

frekvencijom reda 4MHz.
Smetnje su vrlo jake i u frekventnom spektru ispod 1 MHz.

Filter treba ugradit iza blok kondova sa kojih skida signal.

i po tf parici od 200m  ide 300 mbita.
to je ista tehnologija ko vdsl.

Site Timeline