potrosnja struje

Ako mi mozete pomoc pa dati ime ureðaja za mjerenje potrosnje struje. slicno je digitalnom programatoru, usteka se u uticnicu i u njega onda potrosac koje zelimo mjeriti potrosnju. pokazuje koliko vata trosi, onda pamti najvecu potrosnju tog ureðaja. ja sam cuo da negdje tog ima,ali nikako da naðem to sto mi treba. najsretniji bi bio kad bi nasao na ebay-u to pa da si kupim

jel ima tko vise informacija o tome?

Reply to
Crash

Trazis nesto sto se na eng zove power meter, od kojih je najpoznatiji Kill-A-Watt no on je namjenjen za americko trziste...

EU ima "Voltcraft Energy Check 3000", i mozes ga kupiti vjerojatno kupiti kod

Djed...

dino.kozo

je napisao u poruci - news: snipped-for-privacy@r40g2000yqj.googlegroups.com...

hvala na linkovima. ovaj iz conrada je ono sto sam trazio

Reply to
Crash

Imas i u Bauhaus-u. Mislim da je cijena bila oko 180 kuna.

Reply to
svemirko

Ima u svijetu i onih koji pokazuju koliko novca u aktualnoj novèanici tro¹i po satu.

Reply to
hombre