Pomoc-precizno lemljenje

Display sa auto radia u Peugeotu mi se odlemio na flat kablu kao sto je vidljivo na slikama

Molim nekoga za pomoc tko bi to mogao zalemiti u Zagrebu. Puno hvala svima na informaciji.

Kontakt: snipped-for-privacy@gmail.com O98.231.727

Reply to
n1n0ath

Na mjestu gdje je *odlemljeno* je ustvari pukla folija i dio je ostao na ploci a ostatak na ekranu. Vjerujem da bi se moglo pokrpati ali samo kao kratkotrajno rjesenje.

Zivio

Reply to
Amaro

n1n0ath explained :

Hebala te reklama.

-- (\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Reply to
-::beyond_lightless::-

n1n0ath explained :

Hebala te reklama.

O cemu ti to? Besplatni hosting za slike da mogu pokazati i nista vise?!?

--
(\__/)

n1n0ath was thinking very hard :

A pizzeria Delfino?

--
(\__/)
[...]

kolk vidim nije se odlemilo nego pukla vodljiva folija... tesko da ces to moci rijesiti...

pozdrav

Reply to
Fastah

ma to sam stavio prvu kemijsku radi velicine... nisam ni gledao sto pise... sad mi je to najmanji problem!

[...]

Te¹ko æe¹ to rije¹iti. Probaj u neki privat servis za mobitele, mo¾da mogu sa fenom zalotati .........

Reply to
Pedjo

dok neopipam i ne vidim nemogu reci, ali mislimda bi se ovo dalo sloziti, naravno ne fenom, fenom se samo odlemljuje.....

mislim da bi ti to i ja mogao sloziti, ali mozes nazvati i pitati kod mene u gradu koliko bi to kostalo....covjek ej 20 godina u poslu

Reply to
raven_sk