Pomoc otisao LCD TV Quadro

Donio mi frend TV i kaze u servisu su mu rekli da se neisplati
popravljati.....
Ja nisam neki elektronicar, ali sam malo raskopao TV i izmjerio neke
napone....
Na maticnoj se deklarirani naponi poklapaju s izmjerenima, osim na tuner-u
ali to i nije vazno jer je tuner analogni pa nema veze....
Na PSU-inverter ploci se isto tako +12V i +5V uredno poklapaju, ali na onim
izvodima (kontaktima) za pozadinsko osvjetljenje nema napona iako bih
ocekivao visoki napon za drajvanje neonki - ili moj jeftilen unimer to nemre
izmjeriti???
Ako tko jos nije otisao na more, a ima volje baciti oko na binse stavio sam
fotku PSU-inverter sa strelicama oznacenim kontaktima koji ne dobivaju
nikakav napon.
One male crne prigusnice-trafici iznad (ili sto su vec) nisu probijeni i
svaki pokazuje odredjeni otpor kad ih se mjeri...

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro

nemoj krivo shvatiti, ali dok mjeris napone na VN konektorima i unimerom
mjeris reaktivni otpor spula i kazes da nisu probile, nece ti newsi tu nista
pomoci...........

naime, spule kad probiju ond aprobiju u vidu da visoki napon pre skace
izolaciju s namota na namot i nemaju dovoljan induktivitet, a napon na  VN
konektorima mozes izmjeriti jedino prstom kad te pecne visoki
napon.......kloni se ti toga ;)

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro

Uff ubi me u pojam....
A ja mislio da bi se to moglo nekak popraviti....
Nego mislim, nije li steta sve to samo tako bacit u smece???
Moze li se ista od toga pametno iskoristiti???
Recimo napajanje moze uredno drajvati par ventova od kompa u ove vruce dane
;)))

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro
On Thu, 23 Jun 2011 21:21:04 +0200, "Zok"

Sa straznje strane imas 4 mala 8 pinska integrirca ...P2803 ili sl.,
to su upareni fetovi koji drajvaju trafice... oni najcesce odlaze i
ima ih u Elmatisu, a uzrok ponekad mogu biti lose lampe, probijeni
kondici  ili trafici.

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro
Je ima ih 4 komada...
Znaci to bi trebao promjeniti kao prva opcija???

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro
On Sat, 25 Jun 2011 12:47:28 +0200, "Zok"

Da, ako ti se ne da time zezati ima ponekad za  kupiti citav inverter
cca 387 kn.

http://www.elmatis.hr/Products.aspx?categoryId18%6

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro

Nemres bulivit...
A ne mogu ni shvatiti ove u Elmatisu...
Naime prvo sto sam sam napravio je da sam upisao u google PSU-inverter Lien
Chang AIVP 0026 (to pise na plocici) i uopce mi nije vratio nekakav rezultat
iz hrvatske... Mislim kako oni unose artikle u skaldiste????
A sad ga vidim u njihovom shop-u...

Doduse malo mi je puno za iskesirati, jer sto ako je nesto drugo otislo???
Frendu je TV crkao jer mu je vise puta zbog neceg izbacila fidovka i on
stalno iznova ukljucivao, a kad je navecer krenuo gledat dnevnik, TV
mrtav...
Ovi na servisu su rekli da je bio udar groma.....
Da li je "to" ono 90% sigurno da je inverter u pitanju jer ovi drugi naponi
koliko sam mjerio su OK?

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro
On Sat, 25 Jun 2011 22:20:07 +0200, "Zok"

Ako imas koliko se sjecam cca 12 i 5 v u napajanju  onda ti ono
najvjerojatnije radi, a ne radi inverter.
Prikljuci mu digitalni prijemnik preko skarta koji mra biti na nekom
kanalu sa ustekanom antenom, prebaci na AV  i moras dobiti ton.
Ako nemas tona ne isplati se time zezati..., u protivnom imas neke
sanse da radi i ostalo, ali sve je na tebi... nezahvalno je ovako
davati prognoze.

Re: Pomoc otisao LCD TV Quadro

Za početak spoji neki vanjski dvd ili neki dvbt da vidiš imaš li zvuka i pri
jakom svjetlu trebali bi se nadzirat i obrisi slike.Ako to imaš na dobrom si
putu,da dodješ na pravi put:-)
Zatim provjeri sve tranzistore koji drajvaju vn transformatore.Ako oni
izgledaju ok,poskidaj sva vn trafa i izmjeri da li imaju svi iste
otpore.Često znaju upravo vn trafa probiti ili se jednostavno prekine
namot(inače dodju oko 50-100kn)
Ako ti se i oni čine ok,moguće da je neka lampa otišla,a možeš je isprobati
da je spojiš na neki inverter,npr od onih svijetlečih cijevi raznih boja
koje radi na 12V,a prodaju se po raznim pevecima.

Site Timeline