Pomoc-Digitalna vaga sa memorijom (TARE?)

Mislim sloziti od nekakve digitalne vage uredjaj za vaganje pcelinjih
kosnica.

Kosnice bi bile stalno na vagi, i otud problem, tezina do 100kg...
Dizanje na poteznu vagu nazalost ne dolazi u obzir

Da li postoji nekakva vaga (kupaonska recimo) koja bi pokazivala razliku
tezine od zadnjeg paljenja? Kad je sljedeci put upalim drugi dan pokaze
+/- tezinu od zadnji put... Da ima memoriju zadnje tezine ili nesto
slicno...
Ili pisem u biljeznicu, pa kad upalim vagu da izbaci stvarnu tezinu bez
dizanja tereta s nje?

Takvo sto nisam vidio, pa ako netko imam kakvu drugu ideju, savjet ili sl...

Planiram napraviti cca 30-tak komada, pa je i cijena jako bitan faktor.
Ali uspjeh ako ispijem napraviti bar jednu!

Mehanicke vage su problematicne jer se ne vide brojke ispod kosnice,
zahrdjaju itd...

Re: Pomoc-Digitalna vaga sa memorijom (TARE?)

spojiti ih sve na neki mikrokontroler...
pa sa njim mjeriti i zapisivati u memoriju

Re: Pomoc-Digitalna vaga sa memorijom (TARE?)

Tih pcelarskih vaga ima dosta modela od kojih vecina ima i automatsku
dojavu preko SMS-a i mail-a, upravljanje preko Android aplikacije itd.

Na sajmu pcelarske opreme sam recimo uzeo prospekt od ovih:

http://www.sunbeescales.com/

U aplikaciji se mogu pregledavati statistike a pcelarima je ustvari
vazno da vide ako se masa kosnice pocne smanjivati.

Sve te pcelarske vage imaju ocitavanje preko mikrokontrolera pa treba
pogledati par izvedbi i odluciti koja bi bila najbolja.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Ja znam za odlican med po 40 kn/kg :-)

Nisam ja niti predlozio kupiti takvu skupu vagu nego sam napisao da bi
trebalo pogledati *izvedbu*, tj. kako se podatak o tezini iscitava
pomocu mikrokontrolera.

Jednom kada se slozi da mikrokontroler moze iscitati tezinu nije
problem napraviti da se zadnja tezina uvijek spremi u EEPROM pa se kod
sljedeceg paljenja opet procita i izracuna razlika izmedju trenutne i
prethodne vrijednosti.

Glavni problem je, znaci, nabaviti ili napraviti tocnu vagu koja ce na
izlazu davati izmjerenu vrijednost tezine u nekom obliku koji je
pogodan za obradu s mikrokontrolerom. To moze biti analogni signal
(strujni ili naponaski) ili digitalni I2C, SPI, 1-wire, RS-232 ili neki
slican signal.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Pomoc-Digitalna vaga sa memorijom (TARE?)

Skupo, ja kupio dvije bacve po 25kn kg.

Re: Pomoc-Digitalna vaga sa memorijom (TARE?)

Bacve? :-) Sta ces s tolikim medom osim ako nije za daljnju prodaju?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Pomoc-Digitalna vaga sa memorijom (TARE?)

Jedem. I hranim pcele.
Pa me vole i ne bodu.
Ako nemam meda, onda susjedi kazu da sam los pcelar.
A ja ne mogu uzet pcelama ako nemaju ni za sebe, a evo i ove godine stalno
kisa, i nece bit meda ni od bagrema.
Ovako imam meda, i niko nece kupit, jer je 50kn, a ako ko slucajno kupi, bit
ce 70.

Site Timeline