PIR senzori

U postupku sam izgradnje poslovnog prostora u koji planiram postaviti
alarm. Predvidio sam 5 senzora pokreta ikoji ce se spajati na svoju
centralu tre za iste ostavio cijevi. Radi povecih duzina cijevi rado bih
sada uvukao kablove dok se ne spusti strp da en bi kasnije bilo kakvih

je klasicno  u igri 3 zile tj napajanje i dojava ili nesto drugo? Ima
tko kakva saznanja o tome? Hvala

Re: PIR senzori

cca 1.4 kn/m. Ne zaboravi postaviti kabel za  sirenu, tipkovnicu i
telefonski liniju/internet. Izvodi za senzore negdje u kutu prostorije,

Re: PIR senzori
says...

Za jeftini PIR s eBay-a ti, ko sta si reko, trebaju 3 zice:

http://tinyurl.com/mwbbe4s
--
Chupo

Site Timeline