PID REX C-100

Dakle, radi se o China kopiji nekakvog (skupljeg) termostatskog kontrolera.
http://goo.gl/0SPXo
Stigao mi je jucer, danas sam se malo poceo zabavljati time.
Ukratko, pokazuje dvije vrijednosti temperature, trenutnu (okoline ili
odredjenog mjesta gdje se stavi sonda) i zadanu. Kada temp. padne do zadane,
salje napon na relej koji onda ukljucuje zeljeni potrosac. Trenutno je
spojena zarulja, i to radi OK.
Eh, ako netko mozda ima navedeni REX, zanima me kako podestiti da se alarm
ukljucuje u slucaju da temperatura padne npr. 5 stupnjeva ispod zadane?
Koliko vidim, moze se podesavati u + i u -. Ako alarm postavim u plus (od
zadane vrijednosti), ukljucuje se lampica ALM1 i zatvaraju se odredjena dva
kontakta (konkretno 6 i 7). Problem nastaje ako stavim da se ukljuci alarm
kada temperatura padne ispod zadane, u tom slucaju je alarm ukljucen
non-stop, bez obzira da li je temp. egzaktno zadana, u plusu ili u minusu.
Naravno, uredjaj ima SET-menu i u njemu se mogu podesavati nekakve
vrijednosti (osim alarma), mozda je stvar u tome. Vidim npr. da ako jednu
vrijednost promijenim iz 1 u 0, ne ukljucuje relej.
Ukoliko bi doslo do nekakvog prekida (vidim da ako otpojim termopar), alarm
se takodjer odmah ukljucuje, sto je OK, ali htio ga imati (ukoliko je
moguce) namjestenog da se ukljucuje na odredjenu temperaturu.

Naravno, vidim da sam se zeznuo na Ebay-u narucivsi bas taj s gore navedenog
linka jer mi nije dosao bas nikakav manual s njim (obecao mi Kinez/skinja da
ce mi poslati nekakve upute, ali trenutno su jos u NY-shemi, pa nema nikoga
tko je upucen konkretno u to). Neki trgovci na imaju manual koji se moze
skinuti (u PDF-u), ali nije identican ovom mojem (raspored kontakata), u
SET-meniju nije sve identicno, a niti prednja strana uredjaja nije ista (LED
indikatori).

Unaprijed zahvaljujem na potencijalnim odgovorima i ispricavam se ukoliko je
nesto zbrda-zdola natipkano.

Re: PID REX C-100
Pogledaj http://dx.com/p/digital-temperature-controller-66334
Procitaj dolje pitanja i odgovore, mozda ti pomogne.
Iako je c700 (samo velicina za ugradnju 68mm) mislim da ima tvoju oznaku
modela.

FK02MAN - skini uputstva za bilo koji REX C (400, 410, 700, 900) koji
ima te oznake i trebalo bi  biti objasnjeno ako je klon imalo nalik na
original.

Budem probao staviti manual na binse od c700 kojeg imam, nadam se da ce
ti pomoci.

Re: PID REX C-100
Super instrumentići. Baš mi nešto takvo treba za regulaciju jednog
inkubatora gdje zbog velike toplinske tromosti običan termostat jako
"ljulja" temperaturu pa je potrebna PID regulacija. Ako sam dobro
shvatio,ima i neki PWM izlaz?
Za koliko dana je stigao kinez i koja je bila ukupna cijena sa dostavom? Da
li je dobavljiv originalni japanac i koja mu je cijena? Sonde se kupuju
posebno?

Re: PID REX C-100

Pogledaj datasheet na binsima pa iz oznake "slozis" ono sto ti treba.
Recimo konkretno (FK02MAN) zadnje slovo N znaci da nema drugi alarm iako
ledica na displayu (AL2) svijetli :)

Link iz DX-a je cca 45+dana (taj ima i sondu), cca 105kuna
Isto to iz E-baya za cca 25 dana (ali nemaju sondu) 6-15 kuna jeftinije.

Meni je trebalo zamijeniti JUMO slicni instrument (kod nas oko 1.200,00
kn+ PDV+dostava iz Austrije, spedicija, carina...)
Ovi kinezi za sad rade OK (5 komada). Alarme nisam podesavao jer ih
netrebam, trebam samo zagrijati grijace do zadane temperature i onda ih
ugasiti naravno opet upaliti kad temp padne ispod zadanog :)

Re: PID REX C-100
Hvala, pozdrav!

Re: PID REX C-100

Meni s Ebaya stiglo za 2 tjedna (nije pravilo, jer neke druge stvari cekam
vec 40-ak dana). Ako narucis na DX-u, uglavnom je izmedju 14 i 30 dana (a
moze i zapeti).
Nema dostave s DX-a, a niti s Ebay-a (ako je free shipping). Sto se tice
sondi, koliko vidim, hvale model PT100.
http://www.ebay.com/itm/2m-Thermocouple-Temperature-Control-Sensor-PT100-EL12-/170988445091?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27cfb49da3

Re: PID REX C-100

Zahvaljujem na odgovoru.
Naravno da sam gledao i tog na DX-u, ipak mi je najvise paketa (vise
desetaka) doslo bas otud. Ipak sam ovo narucio s Ebay-a (sondu i 25A relay
takodjer) i komplet je ispao $18.8, s tri razlicite adrese, sve stiglo
unutar 2 tjedna od placanja.

Ma svi ti klonovi su slicni, ali nisu identicni. Ovaj moj recimo nema AL2
(ima LED na prednoj strani), ali nije mi ni bitan. Cijena je povoljna, pa
ukoliko ga necemo moci "nagovoriti" da taj AL1 proradi kako treba (kad
temperatura padne), lako se naruci jos jedan (samo za alarm), inace, radi se
o grijanju u plastenicima (kod rodjaka), a svaki ima nekakvo svoje grijanje
(uglavnom piljevina ili loz ulje, u kombinaciji sa kaloriferima). Trebati ce
dosta tih uredjajcica, a i malo izmjena u el. instalacijama.

Pogledao sam manual na binsima, hvala. Slican je onom koji sam skinuo od
jednog trgovca s Ebay-a, ali mi svejedno ne pomaze (za alarm).

Site Timeline