Philips CCD kamera, manual ili netko zna.....

imam Philipsovu CCD kameru za nadgledanje prostora koja je bila spojena na originalni monitor RJ konektorom sa 4 ¾ice...od te 4 , dvije su napajanje a druge dvije signal u nekom digitalnom ( vjerojatno ) obliku

ima li netko service manual da pokusam iz toga izvuci analogni signal ili mozda zna o kojem sistemu se radi...

model kamere je VCM 8935/00T

hvala

Reply to
Mika

Zasto mislis da je signal u digitalnom obliku? Da li si probao jednostavno spojiti napajanje ako znas koje dvije zice su za napajanje i vidjeti sto dobivas na te dvije zice?

Reply to
Marcello

ide i zvuk i slika po te dvije ¾ice, zaboravih napomenuti... a nije RF...

Reply to
Mika

probaj googlati ... to ti je cesto najbolje rjesenje. ,

Kresimir Pecnik

odguglao sam sve moguæe ( zar si sumnjao ?? ) :)) , ali svuda samo user manual, a ja bi svakako trebao service manual....taj se naravno svuda plaæa.....nije da sam ¹krt dati tih 100kn, ali u ovom sluèaju cilj nikako ne opravdava sredstvo ni cijenu.....

pozdrav, Mika

Reply to
Mika