PC usb kamera ili mikroskop

Mo¾da se varam ,ali prije nekog vremena je netko prodavao takovo ne¹to Trebam USB kameru da poveèava SMD elemente sa ploèice Mo¾e i noname zbog cijene

Hvala

Reply to
Tehnièar

momentalno ima u lidlu za 500injak kuna s povecanjem do 1200x... navodno..

Reply to
BladeRunner

Tnx, da na njihovoj akciji ponedjeljkom,vidio,razgledao --samo mi je malo preusko za staviti ploèicu sa komponentama ispod najveèeg pojaèanja 40x Jel zna¹ da li bi pomoglo samo PC okular koji se nastavlja gore da iskoristim na neki svoj stalak i tako snimam smd komponente? i prebacujem sliku u PC. Pozdrav

Reply to
Tehnièar

Taj "elektronski okular" mozes staviti na neki drugi mikroskop ali samo s njim neces nista vidjeti potreban ti je barem jos jedan objektiv :-) Ovakvi mikroskopi imaju prevelika povecanja za ono sto tebi pretpostavljam treba, za takve potrebe postoji malo drugacija oprema koja povecava kojih 10-20x kod nas je naziv za to "lupe" proguglaj malo u katalogu od Bressera i slicnih prodavaca

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Pun ti je inbox

Reply to
Amaro

gdje ??

Reply to
Tehnièar

da, nabavio lupu sa svjetlom, ali balkanska posla trgovaca da ih ne reklamiram jer su do sada bili ozbiljni--- narucis jacu dobijes slabiju i to bez isprike ili da se nazove i pita da li hocu cekati nadoplatiti ili nesto sl.

Tnx na savjetima jer mi se ne baca 500 Kn i onda da nemogu iskoristiti za elektroniku Ovaj mikroskop u Lidlu je bas za ono sto mu je i funkcija za laboratorije i medicinu (u hobi upotrebi)

Reply to
Tehnicar

Treba ti zbog dokumentiranja, ili da radis u povecanju?

Dokumentiranje moze usb, ali za rad ti treba stereo 20x 40x tipa:

Bladerunner

Tocno: Nezgodno je raditi na tako sitnim stvarima bez 3-D 'osjecaja'....

decki, Hvala svima na podrsci.---narucio USB cameru pa cemo probati kako to ide u odnosu na lupu ugodne blagdane svima

Reply to
Tehnicar

Vidi kako canyon web kamerica od 100kn vidi smd.

sibica je radi usporedbe, chip na firewire controleru je oko 13mm
oznake na smd otpornicima se lupom od 115mm ne vide tako dobro kao kamericom.

Kamerica ima manual fokus, koji recimo postavis na najblize i skeniras objektivom sa udaljenosti 1-2cm po komponentama.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Nije lose :)

Amaro

Gdje ih ima kupit da ne kopam po Guglu. Po moguænosti wireless.

Reply to
Hombre

Ne znam, ja to lani kupio, to jest reko kolegi da mi donese odavde

a sad je nema na webu, a ove druge su skuplje

To je ovo sranje

Mislim valja ti i druga kamerica ali strateski je bitno da ima adjustable focus rucno. Takve kamerice kada pise autofocus,vecinom ni nemaju focusiranje, zbog malog otvora blende to jest male lece, dubinska ostrina je po defaultu bez podesavanja ogromna, od 20cm do beskonacno, ali ne od nule, sto valja kao web kamera, ali ne za gledat nesto na udaljenosti par centimetara. I dobro je imat rezoluciju sto vecu, stara rezolucija sa 300k piksela je malo mutna na pc monitorima.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ova tvoja je bolja za smd, ima uzi kut gledanja. Moja je za skype, a kad ne vidim procitat smd otpornik, posluzi jer ni sa lupom ne vidim. A brojke na smd otporniku imaju visinu 0,25mm, i to ne moze vidjet nitko golim okom stariji preko 40 godina, ja sam prije vidio, sad vise ne, fokus mi ne radi blize od 30cm, a na toj daljini je predaleko za procitat.

Reply to
Petar Bjelèiæ

ponovo se javljam jer vidim da se i dalje nastavlja tema ¹to je za pohvalu deèki ---da ¾elite uskoèiti kada treba rje¹iti na brzinu problem --iako moj vid nije od juèer da je problem i oti¹ao na brzinu(Hi),ali neda se raditi ovaj mikro SMD.

Ako jo¹ kome bude trebala kamera evo slike da vidi kako to vidi SMD-e moja kamera koju sam dobio u roku jedan dan ,normalno ima i boljih ali.........

Tehnièar