Pasivna skretnica/filtar

Gdje u ZG kupiti dobre bipolarne/nepolarizirane kondenzatore?

Treba mi za pasivnu zvuènièku high pass skretnicu 6,8 uF, min 160 V. Snaga drivera je 200 W RMS, 400 W peak. Kondiæi iz Dobrog zvuka su se razletili sam tak. Pojaèalo je Behringer iNUKE NU6000.

Hvala!

Reply to
-Rio-

Paralelno spojeni blok kondenzatori 1 - 2uF bi bili jedan od moguæih izbora, a drugi izbor bi bio kondenzator za ve¹masinu - perilicu - ili neki slièan stroj, ima ih u trgovini ili servisu bijele tehnike, kostaju cca 20ak kuna...

Reply to
Sinisa Platz

vidi sto ima elektrokem u zg

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Jee.. Prvo si ih trebao 'usvirati'!?-:) Btw: Mo¾e 'naivno' pitanje: Da nisi uzeo elektrolitske kondenzatore?

A koja je impedancija zvuènika?

Dana 1.12.2013. 2:06, vaso je napisao:

Svaki driver je 8 ohma.

Reply to