P:smd rework station

Puhalica sa lemilicom,digitalna,nova,zapakirana. Cijena 700kn Ostalo na mail

Reply to
jura

Goran

- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

oglas od 500 kn nije korektan?

Reply to
Goran

Ja naruèio i stiglo po¹tom bez ikakvih dodatnih davanja - ne ka¾em da je to uvijek sluèaj, no eto - dogodilo se...

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

skupo..

svojevremeno (dok sam ratovao sa Amarom) sam na¹ao 850 za 24.99US$ na kolièinu od 10 komada (a za 19.99$ na 100 komada)...a po¹tarina bi za tih 10 komada u paketu ispala oko 120$....dakle, 370$ za 10komada sa po¹tarinom...i neka platim oko 180$ taxi oliti oko 50%...to je 550$ oliti oko 3300kn za

10komada.....dakle, 330kn po komadu...i neka uzmem 20 eura èiste zarade po komadu, to je finalna cijena od 480kn....po¹aljem ju po¹tom...i sa po¹tarinom mi cijena ne prelazi 520kn...a pobrao sam 150kn za uslugu naruèivanja i slanja..

ako iskopam link, postam ga...

Reply to
Gagi-9a6aag

Na tu kolicinu i iznos dodaj malo spedicije i poluispravnih/neispravnih uredjaja, svoje vrijeme i evo tebi zarade.

Reply to
Amaro

a mislim i problema sa carinom posto je ovdje netko rekao da je i sa osciloskopom imao problema pa su ga vratili posiljatelju a kako objasniti onoj babi da ti "za doma" treba deset lemilica da ih neces svercati :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

"Amaro" wrote