P: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

Osciloskop je HAMEG HM203-7 20MHz.

Idu zajedno da ne budu usamljeni.

https://www.njuskalo.hr/mjerni-instrumenti/osciloskop-hameg-hm203-7-podesiv
i-zastitni-transformator-m-tter-1kw-oglas-26606647

Pozdrav,
Matej

Re: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

Isprike ĹĄto ovdje stavljam oglas, ali ako nekoga zanima ;)

Osciloskop je HAMEG HM203-7 20MHz.

Transformator je MĂźtter RTT 2 1kW.

[...]

mene zanima samo trafo... vidim da je vec oznaceno da je oglas prodan... od
kojeg je minimalnog napona moguce regulirati napon? meni treba za 115V...
ako novom vlasniku/kupcu osciloskopa ne treba trafo nudim mu 400kn plus
postarina tak da mu osciloskop ostane za 400kn

ps: mogao si prodavati posebno, dobio bi duplo vise... to je tehnika, nema
tu emocija i osjecaja usamljenosti :-)

pozdrav

Re: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

ivi-zastitni-transformator-m-tter-1kw-oglas-26606647
od

Hvala ti na savjetu! Pogledao sam na ebay.de da vidim kakve su cijene i to

00KN.

?i zbog tih stvari.

Pozdrav,
Matej

Re: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

Hej, novome vlasniku je isto trebao regulator baĹĄ zbog niĹžih napona s
kojima ponekad radi ;) Osciloskop je iĹĄao zajedno pod obvezno :D

Hvala ti na savjetu! Pogledao sam na ebay.de da vidim kakve su cijene i to
je bilo okvirno ĹĄto sam traĹžio. Komplet je otiĹĄao za ispod 800KN.

Selim se iz RH za 4 dana i Ĺželio sam to prodati tako da ne moram viĹĄe
razmiĹĄljati kud s tim, ne isplati mi se nositi ili dolaziti kući zbog tih
stvari.

Pozdrav,
Matej

ah... jbg nemam srece... samo takav regulacioni trafo vrijedi te novce... a
treba mi nesto takvo jace... trazim vec sigurno dvije godine i nista da
naleti i onda ti prodas u bescijenje...
sretan put

pozdrav

Re: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

esivi-zastitni-transformator-m-tter-1kw-oglas-26606647
.
..
ema

pona s

 800KN.

i zbog tih

li kroz svoj rad.

Matej

Re: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

Neki dan sam poklonio Weller lemilicu ;) Znam kako si dugogodiĹĄnji aktivni
član grupe, sorry :/

Jednu stvar uzmi u obzir, svi ti uređaji su se viĹĄestruko isplatili kroz
svoj rad.

S druge strane sve se vrati, dosta puta sam ja proĹĄao povoljno s nekim
stvarima i red je malo vratiti! NiĹĄta u Ĺživotu nisam kupio s NjuĹĄkala jer
ljudi stvarno nisu normalni. StaviĹĄ da se koristi u "autodijagnostici" i
odmah digneĹĄ cijenu 2-3tKN, odvratno. Valjda su komunizam i nestaĹĄica
ostavili svoj trag. Kada mi je neĹĄto trebalo kupio sam iz Njemačke ili
ostatka EU.

Matej

ma da i ja vecinu stvari kupim preko ebaya... jeftinije me izadje i platiti
DHL dostavu iz Njemacke nego kupiti prek njuskala...
kupio sam Weller profi uredjaj za odlemljivanje preko nekog njemackog
foruma... da bi se registrirao i poslao tipu poruku sam koristio google
translator :-)
ispalo me trecina cijene nego je bio isti uredjaj na njuskalu :-) mislim da
je lik trazio izmedju 3 i 4000kn :-)

ovi regulacioni trafoi su jako teski ali se nadam da cu takvog pronaci...
bas mi se taj tvoj jako svidja... tocno to sto mi treba...
jednom sam na Hrelicu vidio lik prodavao neki home-made sklepan u kutiju od
aparata za varenje za 1000kn... reko, halo dosao sam na Hrelic a ne u
Chipoteku :-)
sretno u normalnom svijetu... moli se za nas koji smo jos ostali ovdje...

pozdrav

Re: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

odesivi-zastitni-transformator-m-tter-1kw-oglas-26606647
us

napona s

od 800KN.

?i zbog
..

ktivni

tili kroz

im

i" i

?ica

?ke ili
ti

da

od

I know, I know :( Malo bavljenje elektronikom/embedded stvarima zna ostavit

aljda nas ljubav, interes i malo ludosti za tim stvarima guraju naprijed...

Matej

Re: Osciloskop analogni i regulirani izolacijski tranformator

Hej, novome vlasniku je isto trebao regulator ba?? zbog ni??ih napona s
kojima ponekad radi ;) Osciloskop je i??ao zajedno pod obvezno :D

Hvala ti na savjetu! Pogledao sam na ebay.de da vidim kakve su cijene i to
je bilo okvirno ??to sam tra??io. Komplet je oti??ao za ispod 800KN.

Selim se iz RH za 4 dana i ??elio sam to prodati tako da ne moram vi??e

[...]

Potpuno ista situacija i u mom slucaju. Trazim vec par godina nesto takvo i
onda ode za sicu...

Site Timeline