Owon PDS8202T DSO rezime

interesatno...nitko ga ne prodaje ispod 700-800US$ :))

http://www.bestoscilloscope.com/digital-oscilloscope/owon-pds8202t.html

http://www.testequipmentdepot.com/owon/pds-la-series/pds8202t.htm

http://www.oteinstruments.com/cart/catalog/owon/owon-pds8202t-oscilloscope-2152.html

http://www.ebay.com/itm/New-Owon-PDS8202T-2Ch-200MHz-Oscilloscope-2GS-s-2M-pts-/280646870851

https://www.mortoncontrols.com/index.php?main_page=product_info&products_id40%4

(Amazon.com product link shortened)

i još 50tak različitih linkova sa istim ili vrlo približnim cijenama bi se
moglo nanizati...
a najniža cifra koju sam pronašao je;

http://www.batronix.com/shop/oscilloscopes/digital-oscilloscope-pds8202t.html

tričavih 495 eura...oliti 665 $

dakle.....baš takav skop koji dođe 380 eura na ruke kako tvrdi naš uvaženi
kolega Boris (a isprva je navedeno 300 eura)....hmmm...yebe lud
zbunjenog....super ako je tako...svaka čast svakome tko ga dobije po takvoj
cijeni... ...osobno, ja bih dao i 400eura za isti da ga dobijem NA RUKE....

zaključak; to kaj netko može nabaviti 200MHz DSO za
300...ohhh...pardon...više nije 300 nego je već 380+odlazak u Slo(što je
također trošak)...i šveranje preko grane bez plaćanja carine....je kako
rekoh, iznimka , a ne i pravilo....dakle...tek pokoji pojedinac može
naletjeti na takvo što...baš kao što sam ja za 800kn na ruke isfural Texa
465...

i naravno, sudeći po 90% pregledanih stranica taj 200MHz skop nigdje nisam
vidio ispod  500eura...dakle...ako ga netko daje za 380eura....to mora biti
nekakva posebna prilika tj slučaj....po nekoj prijateljskoj liniji ili neka
spika; posljednji "discontinued & discounted" na lageru pa sam nosi bud
zašto...

rezime; *ZIJEV*  :))

Re: Owon PDS8202T DSO rezime
/CUT

OMG...
Još se svadite oko cijene DSOa? Ili konkretnog PDS8202?
Ne kužim di je problem? Da se nebre najti za 300E? Kak ne? Nema tog
proizvoda kojeg nebreš kupiti ispod cene. Pitanje je navek kolko vredi
onome koji ga prodaje :)

Evo primjera za koji bi me neki dali pred streljački vod (i ja bi danas
sam sebe strelil):
Prije nešto manje od 20 godina mi je stariji kolega spletom okolnosti
ponudio rashodovani R&S spectrum analyser x..1000MHz. Nedostatak mu je
bila neispravna on/off sklopka. Neka njemačka firma s kojom je surađivao
ga je otpisala i SA je završio kod njega (zajedno s brdom neke druge
opreme). Međutim, ja ga, spletom nekih drugih okolnosti i vlastitom
blesavošću nisam uzeo... nudio mi ga je za 300DM.
Umalo je poludio: Ono, ne budi blesav, za tebe, trebal bude ti...
Dan danas mi to nemože oprostiti :)
A bogme ni ja sam sebi :)

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Živo me zanima usporedni test tog Owona, ovog koji je za sada kod mene
(MSO7102T) i onog Agilent/Rigola.
Hajde, da bude fer test pridaviti ću distributera da mi nabavi update FW-a
koji mi je obećao.
Mislim da sam ti već poslao slike onih mjerenja iz Pazina, pogledaj si
e-mail arhivu. To je odrađeno s Agilentom i 7102 Owonom.

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Imam ih na disku.
--
Keep 'em Rolling! http://www.mvpa.org /
MVPA: 29718

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Evo, ja ti dam metak!
;-)

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Kaj si ga hitim v glavu? :)

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: Owon PDS8202T DSO rezime
Progutaš ga!
;-)

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

aha, znaci kad ti treba neki uredaj cekas da se u nekakvoj firmi pokvari
on/off sklopka pa da ju kupis na kile za bagatelu i onda seruckas po newsima
kako se uredjaji mogu jeftino kupiti........ i totalnom debilu ako das
olovku u ruke i beskrajno mnogo vremena napisat ce Hamleta, no problem je
ako ti nesto treba odmah :)

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Hehe, pa dobro, nisam mislil baš tak :)
Više, ono, primjer koji je van pravila.

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

ali tak je ispalo :)

aha, nesto kao......e decki nebute bolivili kaj mi se desilo.........

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Upravo tako, reakcija na tvoje glupe postove ni ne moze biti drugo, nego
"zijev".
Ja se povlacim iz prepucavanja s tobom jer necu da mi se ljudi smiju kao
sto se smiju tebi, samo zato jer se raspravljam sa osvjedocenim lamerom.
Ja sam sebi igracku narucio, a ti i dalje uvjeravaj okolinu da krama
koju ti (pre)prodajes vredi ogromne cifre. Meni ju prodati i tako ne mozes.

Boris

--
Keep 'em Rolling! http://www.mvpa.org /
MVPA: 29718

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Gdje ste se vi to svadjali, ne vidim?

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Ne moras se ni zamarati, nije neko posebno zanimljivo stivo.

--
Keep 'em Rolling! http://www.mvpa.org /
MVPA: 29718

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Ma ja bih baš volio, dosadno mi je na poslu :)

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

hr.rec.radioamateri

Tamo je sepicka jama bedastoce i gluposti.

--
Keep 'em Rolling! http://www.mvpa.org /
MVPA: 29718

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

kao i obicno u postovima gdje se ti pojavljujes

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Blago tebi! Kod tebe je još ona stara parola:
Nitko me ne može tako malo platiti,
koliko ja mogu malo raditi!

Kod većine je nova parola:
Nitko ne može tako malo raditi,
koliko ga mogu malo platiti!...LOL

Re: Owon PDS8202T DSO rezime

Moja parola je 'Nađi posao na kojem pošteno radiš a vrhunski je plaćen'.

Re: Owon PDS8202T DSO rezime
Jel moze usporedba Owon VS rigol u istom rangu ?

Site Timeline