OT:Kamera za auto - jebay

Nije bas za pohvalu ali vrijeme je bilo da dodjem na red.

Naletio sam na super jeftinu kameru za auto:
http://www.ebay.com/itm/140791899606?var44%0068910089&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
i narucio. Obratite paznju na naslov i na opis artikla - 6 IR LED Night
Vision 2.5" Color LCD Car Auto DVR HD Audio Video Recorder Camera. Jos sam
za "nadoplatu" uzeo 8GB karticu, nek' se nadje :)

Od svega mi je dosla ... jedna mini sd kartica sa adapterom. 113-ti shoping
je bio koban.

Zato ljudi, pripazite sto kupujete i pazite na svako jeb...eno slovo u
opisu.

Re: OT:Kamera za auto - jebay

a lijepo ti piĹĄe velikim crvenim slovima :D
Attention: If you bid the 4GB/8GB/16GB/32GB SD card, we send the card only
with no camera/DVR.

ja uvijek gledam ĹĄto dolazi u paketu..

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Pise, nije pisalo kad sam ja narucivao. Mada mi je vec onda bilo sumnjivo
sto pod opcijama postoji DVR+SD card.

Nisam siguran za nova ebay pravila, ali prije nije bilo dopusteno oglasavati
jedno a prodavati drugo.
Ovdje se oglasava "Car DVR camera" uz opciju memorijske kartice a prodaje
mamorijska kartica uz opciju snimaca ?!?

Re: OT:Kamera za auto - jebay

http://www.ebay.com/itm/140791899606?var44%0068910089&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

jesi klikao dvr+ sd ?
jel islo sa trackingom
jesi prijavio paypalu

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Mika, nije stvar u tome sto i gdje sam klikao i kako je doslo. Prodavac
oglasava "Car DVR Camera" a prodaje SD karticu sa opcijom kamere. Po meni je
to namjerno lazno oglasavanje tj. navlakusa.

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Razumijem, ali to je i na ebayu postalo normalno. Sjeti se samo nedavnog
cirkusa kad je ekipa prodavala kutije od iphonea i dostizala bidove po 500
dolara, a na kraju, u opisu zadnja recenica, najsitnijim slovima kaze da se
prodaje samo kutija a ne iphone ....

Ono sto sam ti napisao je za to da, ukoliko su ti naplatili nesto sto nisi
dobio a kliknuo si, pokrenes proceduru za povrat love.

U slucaju da nisi posiljku primio sa tracking brojem ( potpisao primitak )
oderi ga "izgubljenom" posiljkom.

Odavno nemam milosti prema kinezima, otkako su me otvoreno htjeli zajebati,
i na prvi znak pokusaja prevare udaram preko resolucion centra dok ne
dobijem pare. I za najmanju sitnicu koja nije kako stoji na ebayu.

Re: OT:Kamera za auto - jebay

hmmm,
a mozda je to razlog zasto sve cesce na ebay-u vidim da ne salju u
hrvatsku?

Re: OT:Kamera za auto - jebay

pogledaj detaljnije...ne salju u hrpu zemalja...uostalom takvi prevaranti
bolje da ne salju. Odmah eleminiramo lopine u startu.

Dakle, tko je prvi poceo ?? Kinezi skuzili da postoje tamo neki glupi rvati
kojima ce uvaljivati. Onda se rvati opametili pa vratili loptu. Sad odjednom
kinezi sviraju faul. Samo nek sviraju.

Slicno ti je i u hrvatskim trgovinama...Mahom kineski shrot. Nemas se kome
pozaliti ni vratiti robu. Proci ce neko vrijeme dok glupa raja skuzi sta i
gdje treba kupovati, a tada ce te trgovine razmisliti o svojem asortimanu.

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Kakav si odgovor dobio kod prijave?

I kome si prijavio, ebay-u ili paypalu ?!?!?

Re: OT:Kamera za auto - jebay
Nisam jos prijavio, trazim nacin da ih prijavim.
Ako prijavim "Item not as described" morat cu slati preporuceno u kinu, a to
kosta oko 50kn.

Re: OT:Kamera za auto - jebay
Dana 29.07.2012. u 12:34, Zoltan napisa:

neces nista morat slat. prijavi da nije stiglo (ako nisi morao potpisat),
ili da je stiglo broken
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

prijavi paypalu, nemre on nuditi jedno a davati drugo

ako veE6% postoji opcija "da kupiB9% i 8gb karticu" znaE8%i da trebaB9% d=
obiti20%
kameru i karticu!

TRK, PRIJAVA na PAYPAL i eBay!

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Tako ce i biti, za sada im samo prijetim prijavom i neg. feedbackom. Mozda
se upristoje i posalju kameru - a onda im opet slijedi neg. feedback :)

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Ovo sto si sada napisao je dokaz da si ti prevarqant.
Znaci prijetio bi im negativnim feedbackom ako ti ne posalji,. Kada ti
posaljum prevaris ih i svejednom im das negativu...

Znaci ti si prevarant a ne oni.

Em bi ucjenom iskamcio nesto sto si sam zejebio jer si nepismen em bi se jos
dodatno pozabavio ucjenom i prijevarom...

Pa jos si dobro proso, tebe treba prijaviti ebay-u...

Re: OT:Kamera za auto - jebay

E Mirko, Mirko...

Jesi li ti pogledao listing na ebayu? Prijevara se sastoji u tome da se
reklamira kamera sa OPCIONALNOM memorijskom karticom a prodaje se kartica sa
OPCIONALNOM kamerom. Prijetio sam im neg. fb-om jer je to jedini nacin za
upristojiti takvu gamad. Znam da mi nece poslati kameru ni nakon toga ali ce
biti vrlo svjesni zbog cega su popili minuse.

Tebi za informaciju - na support forumu su svi odgovori na moje pitanje bez
iznimke potvrdili da se radi o ocitoj prijevari! Namjerno ti necu dati link,
potrudi se sam.

Ne znam kako si uspio zakljuciti da sam nepismen - je li to zbog zareza?

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Zbog takvih kao tzi nam ni ne zele slati u hrvatsku proizvode, misle da smo
svi pizde ko ti....

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Kod narucivanja uvijek gledam da li se placa carina, kolika stopa i po kojem
kljucu. Tako da unaprijed znam koliko me mogu oderati na carini i ako je
previse ne narucujem. A na carinu dolazim sa isprintanom carinskom tarifom
za taj artikal i spreman sam se poklati sa carinikom ako odstupa od toga. Do
sada su se uvijek zahvalili na trudu :-)

Carinske tarife mogu se naci ovdje:
http://www.carina.hr/ActInternet/MainFrame/AplMainFrame.aspx

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Znaš kada će ti poslati kameru? Nikad.
Iz vrlo jednostavnog razloga a taj da ti nisi kupio kameru nego karticu.
To što ti radiš se zove ucjena i u nekim državama je kažnjivo djelo.
Ebay će te otkantati u roku odmah kao i Paypal jer nemaš nikakvu osnovu za
prijavu. Jedino što možeš je prijetiti feedbackom zbog čega ispaštaju svi
osim tebe jer seller više neće htjeti slati u zemlju prevaranata(i u pravu
je).

Re: OT:Kamera za auto - jebay
http://www.ebay.com/itm/140791899606?var44%0068910089&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Eh, moras priznati da nije stvar do shopinga
vec da ti 113-ti puta ipak nisi bio pazljiv! :-)

Jest da ponuda malo smuva u prvom trenutku
ali sve lijepo pise. Znam jer je isto vec neko
vrijeme gledam.

Ali, sve u svemu, mislim da osim malo vremena
nisi nista izgubio, tj. da karticu nisi preplatio.
A DVR/AVR te jos ceka...

Re: OT:Kamera za auto - jebay

Mozda sam malo cak i ocekivao ovakav ishod, jer mi je u startu bilo
sumnjivo, al' reko ajd da probam.

Ponuda je cista navlakusa. Ne znam kakva su najnovija jebay pravila, ali
prije je ovakav oglas smatran prijevarom.

Nisam ju preplatio, ali sama kartica mi ne treba :P A DVR/CAM ako budem
ponovo narucivao sigurno nece biti od istog sellera.

Site Timeline