odabir UHD TV-a

UHD rezoluciji, dijagonale oko 129cm.

- OLED vs LED LCD,
- LG vs Phillips vs Samsung,

Re: odabir UHD TV-a

A koja bi mu bila namjena, bi ga spajao na kompjuter ili na 4k bluray?
Odnosno sto bi ti bio izvor 4k materijala?

--
Petar Samardzija (woobie)
snipped-for-privacy@OVOgmail.com

nisi odgovorio niti na jedno od tri potpitanja... ?!

Re: odabir UHD TV-a

Nemoj tako s woobiem! On ne voli kritiku!  LOL

Re: odabir UHD TV-a

troll?

Re: odabir UHD TV-a

Poceo si post da razmisljas o TV-u sa UHD rezolucijom i onda postavio
genericka pitanja koja nemaju direktne veze sa UHD-om. S razlogom sam ti
postavio podpitanja ali dobro, tebi je draze iscjudjavat se nego odgovorit.
Bu ti vaso pomogao, galaksija spojena na teoretski 254 monitora.

--
Petar Samardzija (woobie)
snipped-for-privacy@OVOgmail.com
Re: odabir UHD TV-a

s razlogom sam postavio ta pitanja.

ajd' od*ebi!

Re: odabir UHD TV-a

Ti si debil koji ne moze pojmiti da su ti pitanja genericka i da bi dobio
preciznije odgovore trebas nam dati jos poneku informaciju. Sto te tocno
kostalo da umjesto ovih verbalnih proljeva si mi dao informacije koje sam
te trazio, pogotovo nakon sto sam ti napisao da sam s *razlogom* postavio
podpitanja umjesto da te posaljem u picku materinu jer trazis pomoc a kad
ti netko pokusa pomoci izigravas govno.

Tak da odjebi ti picko.

--
Petar Samardzija (woobie)
snipped-for-privacy@OVOgmail.com
Re: odabir UHD TV-a

Re: odabir UHD TV-a

Razmisljam o autu od 200KS. Koji je bolji BMW, Mercedes ili Audi? Koju boju
da uzmem? Da li je koza ili tkanina? Eto tak ti posatavljas pitanja. Ja te
pitam za sto ce ti auto a ti pocnes kmecati. Koji si ti debil :)

--
Petar Samardzija
snipped-for-privacy@OVOgmail.com
Re: odabir UHD TV-a
vubi odjebi!

Re: odabir UHD TV-a

Nema sanse! Njemu su ove grupe dusevna hrana!
Npr. Trebalo mi je oko 10000 poruka prije
nego sto me je konacno bacio u filter!  LOL

Re: odabir UHD TV-a

kmeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

--
Petar Samardzija (woobie)
snipped-for-privacy@OVOgmail.com
Re: odabir UHD TV-a

Rekao bih da je woobie frustriran pobjedom Trumpa!? :-)

Re: odabir UHD TV-a

da, definitvno je frustriran, ali ne zbog Trumpa.
on ni ne zna tko je taj...

Re: odabir UHD TV-a

Zna on! Trump je najavio drmanje fotelja liberalno-kapitalistickim
snagama koje on podrzava!  LOL

Re: odabir UHD TV-a

Dobro si i prosao:
Mogao je on odmah predloziti da taj TV spojis na komp i koristis Windowse!?
Ipak je to OS s dugom tradicijom! LOL

Re: odabir UHD TV-a

oblik pozadinskog osvjetljenja LCD-a.

treba koristiti dodatne aplikacije.

udaljenosti.

Pozz!

Re: odabir UHD TV-a

trebao gledati, kao da su LG i Phillips daleko bolji izbor po kvaliteti
slike.

Nije mi prioritet koristiti telefon za potrebe neke vrhunske
integracije. Samo me zanima da li je Android, kao OS za TV dobar izbor

Ne zanima me zaobljeni TV. Gledam TV po dijagonali dnevnog boravka, a to
je nekih 6,5m.

izbor od tada aktualnih LCD TV-a.LED LCD-i su se nadmetali suhoparnim

Re: odabir UHD TV-a

Sljepac bi osjetio razliku u slici izmedju OLED-a i LCD-a.

Site Timeline