Nytro Box NB4001T USB (no loop)

Trebam firmware verzija P5162... to je kolko vidim zadnja verzija koja
podrzava stariju no loop verziju prijemnika... budala zabunom sam flesirao
sa P5165 i sad mi prijemnik nista ne pronalazi od programa... scaniranje
preleti za 5 sec...

Imao sam negdje skinute sve moguce firmwareove za njega ali ne mogu ih vise
naci...
molim pomoc

pozdrav

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)
ima tko? vidim da je hr.rec.tv.dvb-t grupa mrtva pa ne znam ima li uopce
tamo postaviti upit, ali probacu...
linkovi na 4shared koje sam pronasao su takodjer mrtvi

ajd potrazite molim vas, to je valjda najpopularniji model tak da bi sigurno
netko mogao imati negdje snimljeno...

pozdrav

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

cak sam poslao i mejl u Kerman na cijoj se stranici mogli skidati firmwarei
i raspravljalo na njihovom forumu... sad tamo vise nema a linkovi za
download na forumu ne rade...

pozdrav

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

Jel' se to moze 'skinuti' s takvog uredjaja?
U nekoj kutiji imam nesto slicno....

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

moze se "skinuti" ali je procedura komplicirana... imam ja vec dva takva
uredjaja u pogonu ali oba imaju loop antene, vidio sam da imam firmware
P5165 koji radi odlicno pa sam zato bez gledanja flesirao ovoga jer nije
imao hr slova na epg-u i nije prepoznavao vece diskove za snimanje... nakon
flesiranja sam skuzio da prijemnik vise ne nalazi programe, zatim procitao i
skuzio sta sam zasrao... zato trebam taj prokleti fajl sa verzijom P5162 da
mu vratim zivot...

pozdrav

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

Cigansko-trgovacka posla!
Backward NEkompatibilnost modela!
A kao u cilju razvoja i napretka tehnologije! LOL

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

imam ti
USB_p5161_1706.ssu
p5162_2406_NoLoop.ssu
saljem oba

pozdrav   hrvoje

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

hvala Hrvoje pomoglo je... ozivio sam ga... radi ko zmaj... ;-)

pozdrav

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

Cestitamo, ali nemoj to vise raditi!
Mislim, pohvaliti se da si na nesto uspio vratiti
stariju verziju softvera!

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

toga sam se iskreno i bojao jer mi nije vise htio prihvatiti stariji
firmware kojim sam prvo sa verzije 4 upgrejdao na neku verziju 5 a nalazi se
zajedno sa P5165 firmwareom... no eto srecom proslo je... :-) ocito taj
firmware sluzio samo toj svrsi prelaska sa 4 na 5 i mozes ga pokrenuti samo
ako imas verziju 4...

pozdrav

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

memorije (JTAG) ?
Kod toga vezrija softvera i upgrejd/dovngrejd nije bitna.

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

Ti uredjaji po defaultu imaju opciju nadogradnje preko
USB-prikljucka i odgovarajuceg softvera...

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

tj. iz nekog glupog razloga zabrana nadogradnje npr sa ver.1 na ver.8

glupostima.
:)

Re: Nytro Box NB4001T USB (no loop)

Tako je zgodnije proizvodjacu!
Inace bi trebao testirati hrpu opcija, uz one u nizu:
3 na 1, 4 na 1, 5 na 1, 6 na 1
4 na 2, 5 na 2, 6 na 2
5 na 3, 6 na 3 itd
itd....

Utjesno je sto se, za razliku od M$-a,
pri tome NE POVECAVA kolicina soft-smeca u uredjaju!  LOL