Nova lemilica :)

Malo sam se pocastio za blagdane i kupio novu lemnu stanicu, Atten AT315D. Indukcijska, snage 150W i sa velikim izborom jeftinih vrhova. Prvi dojmovi su odlicni, postigne 350C za par sekundi i drzi ju bez obzira sto lemio. Ubacio sam plosnati vrh od 3.2mm i probao skinuti par elektrolita sa maticne ploce, ide k'o od sale :) Slika na binsima. f

Reply to
Filip Lolic

vidim da su rucka i vrhovi, barem ovako izvana....ko 900/907 serija....a to znaci da tucetak komada vrhova dobijes za tucetak dolara...

Reply to
Gaghigno

Izgleda slièna 907, ali je potpuno drugaèija. Meðutim vrhovi su jednako jeftini, par dolara po komadu pa sam ih i nabavio 6, 7 komada da imam za razne potrebe. Usporedba na binariesima. f

Reply to
Filip Lolic

kakvih par ili nekoliko komada vrhova? otkad imam lemnu stanicu, a to je jedno deset godina nisam nikada vrh morao promijeniti, i dalje je kao nov, vrh od 1.2 mm mi je sasvim ok istina na lemilici pi¹e Ungar Cooper tools USA a unutra trafo Weller vojna MIL specifikacija

vidim da su rucka i vrhovi, barem ovako izvana....ko 900/907 serija....a to znaci da tucetak komada vrhova dobijes za tucetak dolara...

Reply to
Marijan

"Marijan" wrote

bez uvrede, a jel lemi¹ ti uopæe?!? :))

nekad davno dok sam ko klinac poèeo lemiti imao sam veliko strahopo¹tovanje prema Wellerici pa sam lemio ko po jajima i taj mi je vrh potrajao 6-7 godina....i kad sam ga syebo, stari me ¹potao danima kao; "Wellerovi vrhovi traju po 15 godina...a ti ovoga uyebo duplo br¾e..."

danas imam toliko namjenskih lemilica da sam i ©iva ne bih ih mogao sve pohvatati pa onda je prije moguæe oèuvati vrh du¾i niz godina za razliku od onda kada sam imao samo jednu jedinu Wellericu, ali opet, Magnastatica mi nekako "le¾i" u ruci pa mi je ko univerzalna i shodno tome ako vrh izdr¾i 3 godine to se smatra dugovjeèno¹æu...

Reply to
Gaghigno

Svaki posao u pravilu zahtijeva svoj vrh, tako da 0603 komponente sigurno neæu lemiti plosnatim vrhom od 5mm, kao ni ¾icu od 4mm2 na vi¹eslojnu ploèicu ¹picastim vrhom od 0.5mm. Prema tome, trebalo bi imati bar ove ekstreme kao i ne¹to univerzalno izmeðu. Meni je 90% vremena na lemilu vrh od 1.2 ili 1.6mm koji pokriva veæinu poslova.

Otkad se bavim elektronikom uni¹tio sam jedan vrh, mojom gre¹kom.

Tri vrha sam dobio s lemilicom, a nabavio sam jo¹ i ove:

Filip Lolic

Nice.... :)

Bladerunner

p.s. dosla onklen? Cijena?

"lupio" na eBay... ...0

Bladerunner

jedino tu... od meni poznatih... 110usd

Bladerunner

Do¹la sa gsmserver.com

110$ + 63$ shipping (TNT) + 7$ neke njihove takse. Kod nas jo¹ 260kn PDV-a + 190kn koje mi je oteo TNT, odnosno njihov partner u Hrvatskoj, In-time.

I¹ao sam na TNT jer sam oèekivao br¾u dostavu, meðutim ovi na¹i su blago reèeno u k.... pa se paket kiselio u ZG 5 dana. Drugi put idem preko EMS-a. f

Reply to
Filip Lolic

Jesi lupio atten?

Reply to
briglja

"Filip Lolic" wrote

u je bo te....suma sumarum; ispala te skoro okruglih 200 eura....u konaènici malo previ¹e...

Reply to
Gaghigno

Pa gledaj, upravo tako sam i raèunao da æu platiti. Da sam i¹ao preko EMS-a u¹parao bih cca 300kn. Kako bilo da bilo, mi¹ljenja sam da ovo vrijedi tih para ;) f

Reply to
Filip Lolic

Èestitam. Neka te dugo i vjerno slu¾i.
Reply to
Hombre

Hvala :) f

Reply to
Filip Lolic

Mali video di se vidi koliko je brza :)

Filip Lolic

Thx, tek sad vidio. Fakat krasna. (netko pitao jesam li lupio Atten - off course da jesam, nema nista ovakvog.)

Bladerunner