neonke ( zujanje)

vecer,postavio sam neonke u garazi, paralelno spojene 3 kom. tj.3 ona kucista a svako kuciste ima po 2 cijevi, one dugacke 120 cm 36W i kada ih upalim,cuje se zujanje. dosta mi je iritantno.pa me zanima dali postoji kakav nacin, mozda jos nesto ugraditi,da mi ne bruji. Hvala

Reply to
dario

btw. sve je novo kupljeno,pa nevjerujem da da su starteri losi..a opet mi cudno da bi trafici odmah na pocetku tako brujali.

Reply to
dario

Bruje prigusnice. Mozda pomaze zatezanje, ako bruje limici namazi ih cianofiksom ili dvokomponentnim ljepilom.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Vjerovatno prigu¹nice. Ako puno vremena provodi¹ u gara¾i (dok ti smeta zujanje), stavi elektronske prigu¹nice, istovremeno æe¹ dobiti svjetlo bez titranja, rije¹iti se startera i svjetlo æe se paliti trenutno.

Reply to
Ivanikusis

takoder postavljam isto pitanje..gdje kupiti,i eventualno koji red velicine novaca. upravo tako..onako na sitno tzrepere. a uglavnom do sitnijih sati znam provesti u garazi,pa je jako iritantno sto bruji.

Reply to
dario

Koliko znam, toga nema, ali ima¹ komplet cijev plus elektronika koja zamjenjuje i prigu¹nicu i starter......

Reply to
vaso

Iza Nove Sveucilisne u ZG, firma Kalisto, cca 100-150 kn. Nije starter neg je prigusnica, starter ti netreba sa njom.

Reply to
Maestr0