Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

Radi se o olovnim akumulatorima ko u autu...
Ako netko zna o tome....

Koliko je napon punog akumulatora, do kojeg napona se smije prazniti i ima

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

po dakle, 2V svaki....

nakon 2-3 mjeseca na svojih cca 80-90% maksimalnog kapaciteta pa shodno tome

punjenje je obavezno....

11,xx Volti...odmah dopuniti bateriju...

se javi :)

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

http://www.solar-facts.com/batteries/battery-charging.php

http://www.digikey.com/us/en/techzone/energy-harvesting/resources/articles/battery-fuel-gauges.html

http://www.mpoweruk.com/soc.htm

http://www.wind-sun.com/ForumVB/showthread.php?21799-Tristar45-MSVIEW-and-Battery-SOC

http://autonopedia.org/renewable-energy/energy-storage/soc-vs-volts/

potpuno pun...

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

fazi se vidi da je od potpuno punog do potpuno praznog napon u rasponu od
12.6 do 11.7V

hmm...a zato onda grafovi za CSBove baterije prikazuju da nakon 3 mjeseca
baterija radi sa 80% kapaciteta, a tih 80% je zapravo prema ovim grafovima,

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

na Petra kao na nekog kompetentnog.
U stvarnosti to izgleda ovako, mjereno, probano i dokazano:
http://tinypic.com/r/jqq006/5

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

mjerenju napona baterije pojavi predznak 11.xxV, dakle i 11.999V, bateriju

smislenog u glavi....ja koji samo mogu nasmijavati okolinu svojim

godine kao i dan danas sam privatnik i nikome niti jedne jedine lipe nisam

ajde ti dragi moj mirko konobaru to prije svega meni objasni...kako ja tako

nije jasno kako to da ljudi koji su tako veliki ingeniozni umovi, imaju

brodu u Rijeci i ovi mu ponudili posao....3 godine kasnije je dogurao do

spomenuti?!?!....truli paraziti koji nisu vrijedni ni metka?!?!

sposoban....prosvijetli mene i ovu grupu

iskreno, mene ta cjelokupna situacija jako zbunjuje....ja sam glupan, tupan,

posla....

retardirano jer mi nije jasno kako ljudi koji evidentno nisu kupili svoje

posao....

ovi za koje mandatorno mislim kako sa svojom diplomom i nekoliko godina

je to ipak jedna velika farsa...ili su oni, kao i ja, jedna velika
iznimka...

:((

dosadi pa se vratim u Karlovac i prirpemam lagano za zimsku sezonu posla

koristan kao onih evidentiranih 370.000 :))

dosadan, gotovo kao i ja :P

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

na grupi...

za aroganciju poput tvoje za vrijeme rata se gubila glava....istina, to nije

ne dao nam Bog da takav poput tebe postane jednog dana predsjednik

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnje nosti

To i je Coin, samo stid ga se pojavit sa tim nickom poslije spektakularne
odjave sa newsa za uvijek.

E prodaj mojem kolegi jedan dva ona ups-a sto su nudio za 250kn.
I akice nemoj puniti preko 13,7V, ostecuju se.

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispražnjenosti

ma znam da je garant....samo on je bio tako arogantan tu na grupi i uvijek

svojoj aroganciji i ismijavanju svih koje on ne smatra sebi ravnim....mah,

se kao da sam ih badave poklanjao :))

i odmah sensitivity proradi....raskapam releje s obzirom da nemam druge
takve, a da su OK...

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o st upnju ispra?njenosti

Mirko, uz graf koji si dao nema niti jedan podatak o mjerenju -

radnog vijeka ili sl)...

praznom hodu, jer daje objektivniji podatak o stanju akumulatora...

Re: Napon olovnog akomulatora ovisno o stupnju ispra3njenosti